ایو گیلمو، مدیرعامل یوبیسافت به تازگی تایید کرد که چندین بازسازی از سری Assassin’s Creed برنامه‌ریزی شده‌اند.

در مصاحبه‌ای در وب‌سایت Ubisoft، از Guillemot پرسیده شد که بازیکنان اساسینز کرید در آینده چه انتظاراتی می‌توانند از این سری داشته باشند. او پاسخ داد که این سری در سال‌های آینده شاهد بازی‌های متنوعی از جمله بازسازی‌های متعدد خواهد بود.

اولا، بازیکنان می‌توانند در مورد برخی از بازسازی‌ها هیجان زده شوند که به ما اجازه می‌دهد برخی از بازی‌هایی را که در گذشته ساخته‌ایم دوباره مرور کنیم و آن‌ها را مدرن کنیم. در برخی از بازی‌های قدیمی‌تر Assassin’s Creed جهان‌هایی وجود دارد که هنوز بسیار غنی هستند.

Assassin's Creed

گیلمو ادامه داد:

ثانیاً، در پاسخ به سؤال شما، تنوع تجربی زیادی وجود خواهد داشت. هدف این است که بازی‌های Assassin’s Creed منظم‌تر عرضه شوند، اما نه اینکه هر سال تجربه‌ای مشابه داشته باشند. چیزهای خوب زیادی در راه است، از جمله Assassin’s Creed Hexe که قرار است یک بازی بسیار متفاوت نسبت به Assassin’s Creed Shadows باشد. فکر می‌کنم مردم را غافلگیر خواهیم کرد.

گزارشی که سال گذشته منتشر شد، ادعا کرد که یوبیسافت توسعه نسخه جدیدی از بازی محبوب اساسینز کرید را آغاز کرده است. منابع Kotaku می‌گویند که بازسازی بازی‌های پلی استیشن ۴ و ایکس باکس ۳۶۰ در سال ۲۰۱۳ در مراحل اولیه خود بوده و تا «حداقل چند سال دیگر» تکمیل نخواهد شد.

در حالی که یوبیسافت هرگز بازی پیشین از سری اساسینز کرید را بازسازی نکرده، اما در گذشته ریمسترهای زیادی منتشر کرده است. The Ezio Collection در سال ۲۰۱۶ منتشر شد و نسخه های بازسازی شده Assassin’s Creed II، Assassin’s Creed: Brotherhood و Assassin’s Creed: Revelations را ارائه می‌داد.

جدیدترین نسخه سری تحت عنوان Shadows در تاریخ ۱۵ نوامبر ۲۰۲۴ (۲۴ آبان) برای پی‌سی‌، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ به بازار عرضه خواهد شد. این بازی دو شخصیت‌ اصلی به نام‌های Naoe و Yasuke دارد که یک سامورایی و دیگری یک نینجا هستند و شما در طول کمپین می‌توانید بین آن‌ها می‌توانید جابجا شوید.

source
کلاس یوس

توسط petese.ir