مدیر عامل یوبیسافت، ایو گیلمو، به تازگی تایید کرده که بازی XDefiant از زمان عرضه خود، بیش از ۱۱ میلیون بازیکن به خود دیده است. در مصاحبه‌ای جدید، گیلمو در مورد موفقیت یکی از عناوین لایو سرویس جدید خود، XDefiant، صحبت کرد. او گفت:

کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد، اما توانست ۱۱ میلیون بازیکن را در مدت کوتاهی جذب خود کند. این تعداد با تمام کارهایی که تیم انجام می‌دهد افزایش می‌یابد تا اطمینان حاصل شود که فصل اول تجربیات موجود بسیار بیشتری را به ارمغان می‌آورد.

در ماه می، گزارش رسید XDefiant سریع‌ترین عنوان یوبیسافت بوده که پس از گذشت ۲.۵ ساعت پس از عرضه به ۱ میلیون بازیکن رسید. پس از یک هفته، بازی به ۸ میلیون بازیکن منحصر به فرد دست یافت.

متأسفانه یوبیسافت از آن زمان دسترسی به داده‌های بازیکنان را برای همه کارمندان خود محدود کرده که آن هم محدود به تعداد معینی از افراد است. هرچند Insider Gaming گزارش داده بود که در هفته اول ژوئن از مرز ۱۰ میلیون بازیکن گذشته بود که نشان می‌دهد بازیکنان جدید به شدت کاهش یافته‌اند.

XDefiant

همچنین مشخص است که تعداد بازیکنان همزمان به طور قابل توجهی کاهش یافته است، اما استودیو امیدوار است که فصل اول بازی آن‌ها را بازگرداند. با این حال، با تمام حساب‌ها، XDefiant از تمام انتظارات داخلی فراتر رفته و پس از یک ماه به نرخ ۱۰ درصدی مطلوب خود رسیده است.

یوبیسافت برای فصل اول با یک فکشن جدید، سه سلاح رایگان و نقشه جدید آغاز می‌شود. خبر مهم این است که یوبیسافت قصد دارد هر ماه یک نقشه جدید به بازی XDefiant اضافه کند. فصل اول بازی اکس دفایت در تاریخ ۲ جولای (12 تیر) آغاز می‌شود.

XDefiant هم‌اکنون روی پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ در دسترس قرار دارد.

source
کلاس یوس

توسط petese.ir