Shadow of the Erdtree، بسته الحاقی الدن رینگ (Elden Ring) همانطور که انتظار می‌رفت، بسیار سخت و نفس‌گیر است. پس چرا دوستان را همراه خود نمی‌آورید تا کار را آسان‌تر کنید؟

اکنون شما می‌توانید این کار را انجام دهید. ماد فوق العاده محبوب Seamless Co-op، به تازگی به‌روز شده و آن را با DLC سازگار می‌کند. این بدان معناست که شما می‌توانید Shadow of the Erdtree را با یک پارتی حداکثر ۶ نفره و به عنوان بخشی از یک دورهمی چند نفره که در تئوری باید تا زمانی که می‌خواهید ادامه داشته باشد، تجربه کنید.

همانطور که توسط PC Gamer گزارششد، Seamless Co-op اوایل امروز در صفحه Nexus Mods به‌روز شده است. سازنده این ماد، LukeYui، هشدار می‌دهد که هنوز در مرحله بتا است و مستعد باگ است، اما همچنان باید به شما اجازه دهد Shadow of the Erdtree را به صورت چند نفره اجرا کنید.

الدن رینگ

LukeYuo می‌گوید:

Elden Ring یک بازی بزرگ است و آزمایش هر مسیر/ترکیبی که ممکن است یک پارتی در بازی طی کند غیرممکن است. هدف از بتا این است که منابع را جمع آوری کند، تا آنجا که ممکن است اطلاعات بیشتری دریافت کند و اشکالات را در صورت بروز برطرف کند. به‌روز‌رسانی برای رفع اشکالات، به صورت مکرر منتشر خواهد شد. از زمان DLC، ماد دوباره نوشته شده و بنابراین نیاز به آزمایش بتای طولانی دارد.

البته وقتی این یک پروژه ساخته شده توسط طرفداران باشد و برای سودآوری ساخته نشده باشد، اشکالات اجتناب ناپذیر هستند. LukeYuo همچنین تاکید می‌کند که ساعت‌های زیادی برای کارکرد صحیح این ماد با Shadow of the Erdtree صرف کرده، بماند که در وهله اول مدت زمان زیادی برای ساخت این ماد خرج کرده بود. با در نظر گرفتن همه موارد، قابل توجه است که فقط بیش از یک هفته از زمان عرضه DLC می‌گذرد.

در زمان نگارش این خبر، این ماد به میزان خیره کننده 4,088,643 بار توسط 1,867,319 بازیکن منحصر به فرد دانلود شده است. این باعث می‌شود که محبوب‌ترین دانلود در صفحه Nexus Mods الدن رینگ باشد.

source
کلاس یوس

توسط petese.ir