بدون شک خیلی از شماها تهدیدهایی که نینتندو سال گذشته با آن‌ها روبه رو بود را به یاد دارید، حالا فرد خاطر خودش را معرفی کرده است. 

کنشین کازاما، یک مرد ۲۷ ساله ساکن هییتاچی، اخیراً اعتراف کرده است که از طریق فرم‌های استعلام موجود در وب‌سایت نینتندو بین تاریخ‌های ۲۲ آگوست تا ۲۹ نوامبر ۲۰۲۳ (۳۱ مرداد تا ۸ آذر ۱۴۰۲) سال گذشته، تهدیدهای مرگ به این شرکت ارسال کرده است. اما دلیل این فرد برای انجام چنین تهدیدات چه بود؟ او از بازی‌های نینتندو ناراضی بود.

بر اساس گزارش‌های تلویزیون کانسای، کازاما ۳۹ تهدید مختلف برای نینتندو ارسال کرده و ادعا داشت که او می‌خواهد افرادی که در ساخت بازی بد نقش داشته‌اند را به قتل برساند. او همچنین تهدید کرد که تماشاگران یک رویداد آینده را هدف قرار خواهد داد.

نینتندو

رویداد مذکور که کازاما به آن اشاره کرده بود، احتمالاً فینال‌های ملی Splatoon Koshien 2023 بود. همان‌طور که از نام این رویداد پیداست، این رویداد برای رقبات‌های Splatoon برگزار می‌شود. فینال‌های Splatoon Koshien 2023 در ابتدا قرار بود در دسامبر ۲۰۲۳ و ژانویه ۲۰۲۴ برگزار شود، اما به دلیل این تهدیدات، لغو شد.

کازاما توضیح داد که این تهدیدات را به دلیل عصبانیت خود در حین بازی کردن بازی‌های نینتندو ارسال کرده است و هر بار که می‌باخت، بیشتر ناراحت می‌شد. دادستان‌ها در این پرونده اعلام کردند که تهدیدات کازاما هزینه‌ای بالغ بر ۷۰۰ میلیون ین، معادل تقریباً ۴.۳۶ میلیون دلار، به نینتندو تحمیل کرده است.

جلسه صدور حکم برای کازاما قرار است ماه آینده در تاریخ ۲۴ ژوئیه برگزار شود و دادستان‌ها خواستار یک سال زندان برای او هستند.

source
کلاس یوس

توسط petese.ir