شرایط فروش فوق العاده سانگ یانگ کوراندو تیر 1403 اعلام شد. کوراندو یکی از خودروهای وارداتی است که توسط شرکت نورا پارس موتور به کشور وارده شده است.

شرکت نورا پارس موتور، شرایط فروش فوق العاده سانگ یانگ کوراندو تیر 1403 را ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اعلام کرد. پیش‌تر گفته شده بود که این کراس‌وور وارداتی با قیمت غیرقطعی و به صورت علی‌الحساب عرضه شده و طبیعتاً قیمت قطعی و نهایی آن تا زمان تحویل خودرو مشخص نخواهد شد.

در بخشنامه فروش سانگ یانگ کوراندو نیز قیمت علی‌الحساب این خودرو اعلام شده که واجدین شرایط باید مبلع مندرج در بخشنامه را پرداخت کنند. ضمناً امکان واریز وجه و تکمیل ثبت‌نام به صورت غیرحضوری وجود دارد. جزئیات بیشتر طرح فروش سانگ یانگ کوراندو را می‌توانید در ادامه نوشته بخوانید.


بیشتر بخوانید:


شرایط فروش فوق العاده سانگ یانگ کوراندو تیر 1403

نورا پارس موتور در بخشنامه فروش کراس‌لوور سانک یانگ کوراندو با اطلاع عاملیت‌های مجازی و متقاضیان واجد شرایط این خودرو رساند که امکان تکمیل و واریز وجه این خودرو در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی مهیا شده است؛ لذا افراد اولویت‌بندی شده توسط وزارت صمت می‌توانند به صورت اینترنتی و آنلاین از ساعت 10 صبح روز سه‌شنبه، 19 تیرماه 1403 تا ساعت 24 روز جمعه، 29 تیر 1403 مراحل واریز وجه را انجام داده تا در لیست نهایی تحویل قرار گیرند. ضمناً مهلت ثبت نام و واریز وجه سانگ یانگ کوراندو به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

قیمت علی‌الحساب سانگ یانگ کوراندو نیز براساس بخشنامه فروش برای مدل FED معادل 975 میلیون تومان و برای مدل AWD  معادل 985 میلیون تومان است. پس برای این طرح دو مدل کوراندو فعال است که پیش‌تر اولویت‌بندی آنها مشخص شده است. ضمناً قیمت فروش سانگ یانگ کوراندو مدل FWD معادل 1 میلیاردو 950 میلیون تومان و قیمت فروش کوراندو مدل AWD معادل 1 میلیاردو 970 میلیون تومان است.

شرایط فروش فوق العاده سانگ یانگ کوراندو تیر 1403

پیش‌تر در خصوص مشخصات فنی سانگ یانگ کوراندو و همچنین امکانات رفاهی و ایمنی کوراندو مطلبی مجزا کار کرده‌ایم که برای دریافت اطلاعات لازم می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط فروش این خودرو جذاب کره‌ای چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

source
کلاس یوس

توسط petese.ir