طبق یک شایعه جدید، پیکسل 9 پرو فولد گوگل نمایشگر منحصربه‌فردی خواهد داشت. سری پیکسل 9 گوگل قرار است در 13 آگوست (23 مرداد) معرفی شود.

در حالیکه پیکسل فولد اصلی برخلاف اکثر گوشی‌های تاشو، مانند گلکسی زد فولد 6، کوتاه و پهن بود، پیکسل 9 پرو فولد گوگل ظاهرا این ایده را به نفع یک طراحی مربعی کنار خواهد گذاشت. وضوح تصویر گزارش شده‌ی 2076×2152 پیکسل نشان می‌دهد که نمایشگر داخلی این گوشی دارای نسبت تصویر متفاوتی خواهد بود که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید.

پیکسل 9 پرو فولد گوگل نمایشگر

این طراحی باعث می‌شود تا پیکسل 9 پرو فولد بسیار شبیه‌تر به سایر گوشی‌های تاشو کتابی‌شکل مانند وان پلاس اوپن باشد. در ضمن، مدل جدید به میزان قابل‌توجهی بزرگتر از مدل قبلی خود خواهد بود و از یک نمایشگر داخلی 8 اینچی در مقایسه با نمایشگر 7.6 اینچی پیکسل فولد اصلی بهره خواهد برد.

علاوه‌بر این تغییرات، گوگل مشخصات نمایشگر پیکسل 9 پرو فولد را نیز ارتقا خواهد داد تا متناسب با یک پرچمدار 2024 باشد. صفحه‌نمایش داخلی این گوشی به طور قابل‌توجهی روشن‌تر خواهد شد. روشنایی آن به 1600 نیت در حالت HDR در مقایسه با 1000 نیت پیکسل فولد اصلی خواهد رسید. نمابشگر داخلی همچنین کمی وضوح بالاتری خواهد داشت، اما اندازه بزرگتر آن باعث می‌شود تا تراکم پیکسلی‌اش تقریبا مشابه مدل سال گذشته باشد.

صفحه‌نمایش خارجی نیز ارتقا خواهد یافت و از یک پنل 6.24 اینچی با روشنایی 1800 نیت HDR استفاده می‌کند. نکته جالب اینکه به نظر می‌رسد مشخصات این پنل کاملا با صفحه‌نمایش پیکسل 9 استاندارد مطابقت دارد، البته به جز در مورد انحنای گوشه‌های نمایشگر.

در خبر مرتبط دیگر با نمایشگرهای سری پیکسل 9 گوگل: امروز گزارشی را در فارنت منتشر کردیم که نشان می‌دهد نمایشگر سری پیکسل 9 رقیب جدی گلکسی S24 خواهد بود.

منبع

androidauthority



source
کلاس یوس

توسط petese.ir