یکی از نمایندگان شیائومی فاش کرده که گوشی تاشو میکس فلیپ با قیمت 1300 یورو در بازار اروپا عرضه خواهد شد. این گوشی به‌تازگی معرفی شده است.

رئیس واحد بلغارستان شیائومی در یک رویداد مطبوعاتی، جزئیات تازه‌ای درباره عرضه جهانی شیائومی میکس فلیپ فاش کرده است. به گفته او، این گوشی در تعداد محدود با قیمت خرده‌فروشی 1300 یورو (1400 دلار آمریکا) عرضه می‌شود. این قیمت در مقایسه با قیمت گلکسی زد فلیپ 6 سامسونگ (1099 دلار در آمازون) و حتی قیمت میکس فلیپ در چین (6000 یوان/758 یورو) قابل‌ملاحضه است.

شیائومی میکس فلیپ دارای طراحی نمایشگر دوگانه است که صفحه‌نمایش خارجی آن یک پنل 4 اینچی با طراحی خمیده برای استفاده راحت است. در حالیکه صفحه‌نمایش اصلی آن یک پنل تاشو 6.86 اینچی با وضوح 1.5K، نرخ نوسازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 3000 نیت با پشتیبانی از HDR است. هر دو نمایشگر دارای شیشه محافظ بسیار نازک هستند و نمایشگر اصلی می‌تواند تا 500 هزار بار باز و بسته شدن را تحمل کند.

در داخل میکس فلیپ از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 استفاده شده که عملکرد قدرتمندی دارد و انرژی دستگاه را یک باتری 4780 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 67 واتی تامین می‌کند. سیستم دوربین دوگانه آن شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو با زوم اپتیکال 2 برابر است.

شیائومی هم‌اکنون رتبه دوم را در بازار گوشی‌های هوشمند بلغارستان دارد و با سهم بازار حدود 25 درصد پایین‌تر از سامسونگ و بالاتر از اپل بالاتر قرار گرفته است. تاریخ دقیق عرضه میکس فلیپ در اروپا هنوز مشخص نیست. اما گزارش‌ها به تاریخ 15 آگوست اشاره دارند.

 




source
کلاس یوس

توسط petese.ir