به نظر می‌رسد اولین گوشی تاشو اپل با نام آیفون فلیپ عرضه خواهد شد. اپل تاکنون اقدام به معرفی یک آیفون تاشو نکرده است.

طبق یک گزارش جدید، اولین گوشی تاشو اپل دارای طراحی شبیه به گلکسی زد فلیپ سامسونگ خواهد بود و در سال 2026 از راه خواهد رسید.

این خبر با گزارش‌های قبلی که مدعی بودند اپل در حال آزمایش طراحی تاشو فلیپ است مطابقت دارد. گزارش جدید ادعا می‌کند که سال 2026 به‌عنوان یک پنجره معرفی بالقوه طبق چرخه توسعه دو ساله اپل برای آیفون‌های جدید است.

با این‌حال، صفحه‌نمایش این گوشی تاشو ممکن است توسط رقیب اپل یعنی سامسونگ ساخته شود. این اولین بار نیست که اپل برای فناوری‌های مشابه به رقیب خود روی می‌آورد، چراکه سامسونگ در حال‌حاضر پنل‌های OLED برای آیفون‌های فعلی می‌سازد. امروز در شایعه دیگری نیز در فارنت خواندید که اپل احتمالا برای آیفون 18 از سنسورهای دوربین سامسونگ استفاده کند.

طبق گزارش امروز، اولین آیفون تاشو اپل با به‌عبارتی آیفون فلیپ در حالت باز، ابعادی مشابه آیفون‌های فعلی خواهد داشت. شاید منظور از ابعاد گوشی، طول و عرض آن باشد و نه لزوماً ضخامت. این به معنای آن است که اولین آیفون تاشو اپل تجربه نمایش بزرگ‌تری را ارائه خواهد کرد و در عین‌حال یک گوشی جمع‌وجور در حالت بسته خواهد بود.

بازار گوشی‌های تاشو همچنان در حال پیشرفت است، اما نگرانی‌هایی درباره دوام، بهینه‌سازی اپلیکیشن‌ها و تجربه کلی کاربر وجوددارد. اپل احتمالا منتظر خواهد ماند تا این فناوری به بلوغ بیشتری برسد.

در حال‌حاضر، کاربران اندرویدی انتخاب‌های بیشتری برای یک گوشی تاشو دارند، اما طرفداران اپل باید کمی منتظر بمانند.




source
کلاس یوس

توسط petese.ir