2K Games و Hangar 13 Games هنوز عنوان بعدی سری Mafia را معرفی نکرده‌اند که ظاهرا یک پیش درآمد است. اما به نظر می‌رسد Mafia: Definitive Edition، بازسازی قسمت اول، در ماه آگوست (مرداد-شهریور) به سرویس گیم پس می‌آید.

اینسایدر Nate The Hate به طور اتفاقی این اطلاعات را در ResetEra فاش کرد – پیگیری او مجددا تأیید کرد که نسخه Definitive Edition است. اینکه آیا در موج اول بازی‌های جدید ماه آگوست قرار دارد یا موج دوم، مشخص نیست.

این بازسازی که در سال ۲۰۲۰ برای ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و پی‌سی منتشر شد، درباره تامی آنجلو است که برای دنبال کردن رویای آمریکایی به Los Heaven ​​می‌آید. او به سرعت از یک راننده تاکسی به اوباش خانواده سالیری تبدیل می‌شود.

Mafia

اگرچه Mafia: Definitive Edition همان داستان را دارد، اما موارد بیشتری را گسترش می‌دهد. همچنین ویژگی‌های جدیدی مانند موتورسیکلت و حالت Free Ride را معرفی کرد. در حالی که گیم‌پلی از Mafia 3 سرچشمه می‌گیرد، طرفداران قدیمی می‌توانند Classic Difficulty را انتخاب کنند تا تجربه‌ای شبیه به نسخه اصلی داشته باشند.

سال گذشته، یک آگهی شغلی برای عنوان بعدی Maifa می‌گفت این بازی قرار است یک اثر مولتی‌پلتفرم باشد که در حال حاضر با استفاده از Unreal Engine 5 در مرحله پیش تولید قرار دارد.

در لیست مشاغل عنوان شد که «نسخه بعدی» فرنچایز Mafia دارای «لوپ‌های گیم‌پلی مخفیانه تعامل و مبارزه» خواهد بود که می‌تواند تجربه بهتری نسبت به بخش نسبتا ابتدایی مخفیانه Mafia 3 ایجاد کند.

source
کلاس یوس

توسط petese.ir