سونی به مناسبت نزدیک شدن به انتشار بازی موردانتظار خود، Astro Bot (آسترو بات) که در ماه سپتامبر عرضه می‌شود، از یک نسخه ویژه از کنترلر دوال‌سنس پلی‌استیشن 5 با طرح این بازی رونمایی کرد. پیش‌فروش این کنترلر که همزمان با بازی عرضه می‌شود، از 19 مرداد آغاز خواهد شد.

«تیم آسوبی» (Team Asobi) سازنده این بازی، که بیش از 50 سیاره و تعداد زیادی از شخصیت‌های محبوب پلی‌استیشن را در آن گنجانده، سخت در تلاش است تا «دوال‌سنس» را به عنوان یکی از عناصر مهم گیم‌پلی نگه دارد. به همین جهت، فرامین متعددی در بازی طراحی شده‌اند که به طور ویژه تنها با این کنترلر قابل صدور هستند. بازی پیشین این مجموعه که به طور پیش‌فرض روی همه‌ی کنسول‌های پلی‌استیشن 5 نصب شده بود، اساسا برای معرفی ویژگی‌های این کنترلر ساخته شده بود.

با این‌که در بازی جدید گیم‌پلی متنوع‌تر و وسیع‌تر شده و بازی چیزی فراتر از یک دمو است، سازندگان همچنان به درگیرکردن بیشتر دوال‌سنس با بازی پرداخته‌اند. به همین مناسبت شاید در اختیار داشتن نسخه ویژه کنترلر پلی‌استیشن 5 حس بهتری داشته باشد.

کنترلر ویژه آسترو بات

تلفیق رنگ‌های آبی و سفید ویژه آسترو با طراحی شیک دوال‌سنس و علاوه بر آن دو چشم آبی رنگ روی تاچ‌پد این کنترلر، آن را بسیار خاص و دیدنی کرده‌اند. پیش‌فروش این کنترلر ویژه، از روز جمعه 19 مرداد (9 اوت) با قیمت 79 دلار آغاز خواهد شد.

تیزر رونمایی از کنترلر پلی‌استیشن 5 آسترو بات

 

 

بازی Astro Bot در تاریخ 6 سپتامبر امسال، یعنی 16 شهریور 1403 برای پلی‌استیشن 5 عرضه خواهد شد. این بازی دنباله‌ای برای Astro’s Playroom محسوب می‌شود که همزمان با کنسول جدید سونی عرضه شد.

شما در این بازی در نقش «آسترو» یک ربات ویژه پلی‌استیشنی، به ماجراجویی در دنیاهای متنوع می‌پردازید. شخصیت‌های محبوب و شناخته شده‌ی پلی‌استیشن را ملاقات می‌کنید و رمز و راز جهانی سرشار از نوستالژی و احساس تعلق به برند پلی‌استیشن سونی را کشف خواهید کرد.

احتمال می‌رود که سونی در ماه سپتامبر از کنسول قوی‌تر خود PS5 Pro رونمایی کند.

منبع

blog.playstation



source
کلاس یوس

توسط petese.ir