16 مرداد 1403 ساعت 19:30

اپراتور همراه اول قصد دارد برای تمام مشترکان دائمی و اعتباری خود قرعه‌کشی بسته های رویایی شامل 10 هزار بسته نامحدود مکالمه و اینترنت یک ساله برگزار کند.

اپراتور همراه اول طرح قرعه کشی بسته های رویایی نامحدود مکالمه و اینترنت یکساله را ویژه مشترکان دائمی و اعتباری خود در نظر گرفت که در ادامه با جزئیات شرکت در این قرعه کشی همراه اول آشنا می‌شویم.

جزئیات شرکت در قرعه‌کشی بسته های رویایی همراه اول

مشترکان دائمی و اعتباری اپراتور همراه اول از روز سه شنبه 16 مرداد تا پایان آبان 1403 با فعالسازی سیم کارت خود می‌توانند در قرعه کشی 10 هزار بسته مکالمه و اینترنت رویایی همراه اول شرکت کنند. بسته هدیه مکالمه نامحدود یکساله این طرح فقط شامل مکالمات داخل شبکه اپراتور اول بوده و همچنین امکان فعال شدن به شکل همزمان با سایر بسته‌های مکالمه و ترکیبی نیز فراهم شده است.

شرایط بسته هدیه اینترنت نیز همانند بسته قبلی است، اما مشترکان می‌توانند این بسته را طی یک سال اعتبار آن به شکل ماهانه تمدید کنند. ضمن اینکه روی این بسته سیاست مصرف منصفانه با محدودیت برای مصارفت بالاتر از 100 گیگبایت در ماه نیز اجرا خواهد شد.

مشترکان دائمی اعتباری همراه اول با فعال کردن سیم کارت خود با برقراری ارتباط ویا خرید بسته می‌توانند در این قرعه کشی شرکت کنند و متقاضیان خرید سیم کارت نیز از طریق www.mci.ir/-3URIES3 می‌توانند در این طرح شرکت کنند. گفتنی است اگر هر یک از مشترکان برنده این قرعه کشی شوند، یک پیامک با عنوان «برنده شدن بسته های رویایی» دریافت خواهند کرد.

همچنین بخوانید: آموزش فعال کردن پیشوازهای خاص (مخاطب در حال مکالمه، عبادت، غمگین) آموزش فعال سازی پشت خطی در گوشی های سامسونگ و شیائومی (ایرانسل و همراه اول) قرعه‌کشی سکه‌های طلا در پویش المپیکی همراه اول برگزار می‌شود

source

توسط petese.ir