بیوگرافی الکسیس گندوز دروازه بان پرسپولیس + سوابق و کارنامه فوتبالی

الکسیس گندوز کیست؟ : در این مقاله از حرف تازه با بیوگرافی الکسیس گندوز دروازه‌بان الجزایری پرسپولیس و سوابق وی همراه ما باشید.

الکسیس گندوز دروازه‌بان الجزایری پرسپولیس کیست؟

الکسیس گندوز در فرانسه متولد شده اما اصالتا الجزایری می باشد. او در حال حاضر به عنوان دروازه‌بان و گلر باشگاه فوتبال پرسپولیس بازی می‌کند وی از أری الجزایری و پدری فرانسوی متولد شده است. تنها سوابق و کارنامه فوتبالی گندوز لین شیت های وی بوده و باعث شد تا به عنوان دروازه بان پرسپولیس انتخاب شود.

الکسیس گندوز کیست؟ بیوگرافی الکسیس گندوز دروازه‌بان جدید پرسپولیس

بیوگرافی الکسیس گندوز

الکسیس گندوز متولد ۲۶ ژانویه ۱۹۹۶ در سن اتین، فرانسه بازیکن فوتبال است که در حال حاضر در پست دروازه‌بان باشگاه فوتبال پرسپولیس بازی می‌کند . او همچنین دروازه بان تیم ملی فوتبال الجزایر می باشد.

آمار باشگاهی الکسیس گندوز

الکسیس گندوز اهل کجاست؟

الکسیس گندوز یک دروازه‌بان اهل کشور الحزایر است و دارای ۱٫۸۹ متر می باشد.
وی تاکنون در باشگاه‌های سن-اتین، پو (قرضی)، اتحاد الجزایر، شباب بلوزداد به عنوان دروازه بان حضور داشته است.

این بازیکن تعداد کلین‌شیت‌های قابل ملاحظه‌ای دارد و در مهار پنالتی نیز تواناست. اما برخی منابع خبری گفتند نکته منفی الکسیس دروازه‌بان جدید پرسپولیس این است که این بازیکن بشدت دوضرب‌گیر است و حتی توپ‌های معمولی را هم دوضرب می‌گیرد.

بیوگرافی الکسیس گندوز

آمار باشگاهی

در ۲۵ ژوئیه ۲۰۱۸، گندوز قرارداد خود را با AS Saint-Etienne تا سال ۲۰۲۰ تمدید کرد و به مدت یک فصل به باشگاه ملی ۱ Pau FC قرض داده شد. در ۴ ژوئیه ۲۰۱۹، او یک فصل دیگر به صورت قرضی در پائو اف سی تمدید کرد. او با مجموع ۵۷ بازی و کلین شیت در ۲۱ بازی، به دوران حرفه ای خود در این باشگاه پایان دهد.

بیوگرافی دروازه بان جدید پرسپولیس

در سپتامبر ۲۰۲۰، او قراردادی دو ساله با USM Alger پیوست. او پس از پایان قراردادش با USM الجر از طریق پستی در حساب رسمی خود در اینستاگرام، جدایی خود را اعلام کرد

بیوگرافی الکسیس گندوز1

گلر دوم تیم ملی الجزایر

در ژوئن ۲۰۲۲، گندوز توسط مجید بوغرا برای اولین بار به تیم ملی الجزایر A’ برای مسابقات چهار ملت دعوت شد. اولین بازی او مقابل نیجر بود و با پیروزی ۱-۰ به پایان رسید. در ۲ ژانویه ۲۰۲۳، گندوز برای تیم ۲۸ نفره برای شرکت در مسابقات قهرمانی ملل آفریقا در سال ۲۰۲۲ انتخاب شد.

پیج اینستاگرام الکسیس گندوز

سوابق و اینستاگرام الکسیس گندوز

Alexis Guendouz (@alexis.guendouz)

الکسیس گندوز کیست؟ بیوگرافی دروازه‌بان جدید پرسپولیس

بیوگرافی دروازه بان الجزایری پرسپولیس

وی جانشین بیرانوند در این تیم شده است.این دروازه‌بان برای حضور در پرسپولیس اعلام آمادگی کرده و به زودی قرارداد رسمی با او امضا خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس با مذاکرات صورت گرفته توانست مشکل دروازه‌بان الجزایری مدنظر خود برای حضور در اردوهای پیش‌فصل این تیم را حل کند.

مشکل گندوز برای حضور در اردوی پیش‌فصل پرسپولیس این بود که این دروازه‌بان به دلیل قراردادی که با تیم الجزایری داشت، تا هفته دوم لیگ برتر این کشور نمی‌توانست به جمع پرسپولیسی‌ها اضافه شود که با مذاکرات صورت گرفته ظاهراً این مشکل حل شده است و گندوز در صورت عقد قرارداد رسمی می‌تواند از هفته اول لیگ برتر پرسپولیس را همراهی کند.

source

توسط petese.ir