طرفداری | اریک تن هاخ در نشست خبری خود قبل از بازی روز شنبه مقابل منچسترسیتی در سوپرجام انگلیس، حاضر شد.

به گزارش منچستر ایونینگ نیوز، تن هاخ ابتدا درباره وضعیت بازیکنانش قبل از بازی مقابل منچسترسیتی صحبت کرد و اظهار داشت که هری مگوایر به دلیل احتیاطی در بازی مقابل لیورپول شرکت نکرده است و همچنان حضورش در بازی روز شنبه، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

ما تمرین را در پیش داریم و باید ببینیم آیا او به اندازه کافی آماده است تا بتواند در دسترس باشد یا خیر.

تن هاخ همچنین به وضعیت ویکتور لیندلوف، آرون ون بیساکا و لوک شاو اشاره کرد و گفت که آن‌ها نیز وضعیت نامشخصی دارند و باید فردا (جمعه) وضعیت آن‌ها ارزیابی شود.

تن هاخ در مورد بازیکنان بازگشتی از کوپا آمریکا که ممکن است در بازی روز شنبه حضور داشته باشند نیز، توضیح داد:

این مسئله به صورت فردی است؛ هر کسی دارای شرایط متفاوتی است. ما برای آن‌ها برنامه‌هایی برای دوران پیش‌فصل تنظیم کردیم، اما در حالی که ما در ایالات متحده بودیم، هر یک از آن‌ها برنامه متفاوتی داشتند. ما آن‌ها را ارزیابی خواهیم کرد و تصمیم خواهیم گرفت که آیا کار را از ابتدا شروع کنند، از نیمکت وارد بازی شوند یا اصلاً بازی نکنند. 

تن هاخ سپس درباره عملکرد میسون مانت در اردوی پیش فصل گفت:

ما می‌دانیم که او بازیکنی با کیفیت بالاست و چیزهای زیادی به تیم اضافه می‌کند. فصل گذشته به دلیل مصدومیت‌های متعددی که داشت، برای او فصل بسیار سختی بود. اما اکنون بسیار خوشحالیم که او پیش‌فصل خوبی را پشت سر گذاشته است. مطمئنم که از این نقطه به بعد اگر سالم بماند، به تیم کمک زیادی خواهد کرد. این موضوع برای هر بازیکنی صدق می‌کند.

 تن هاخ درباره نقل و انتقالات هم گفت:

وقتی خبری داشته باشیم، آن را اعلام خواهیم کرد. همان‌طور که می‌بینید، بازار هنوز نسبتاً آرام است. ما کار خودمان را کرده‌ایم و دو خرید داشته‌ایم. همه چیز به زمان‌بندی، بازار، گزینه‌های موجود در بازار، لحظه مناسب و انجام کارهای درست بستگی دارد.

تن هاخ در پاسخ به اینکه آیا در خط میانی به دنبال تقویت تیمش است، گفت:

من وارد جزئیات نمی‌شوم که در حال حاضر در زمینه جذب بازیکن کجا هستیم و روی چه چیزی کار می‌کنیم. ما می‌دانیم که در حال انجام چه کاری هستیم. در ارتباط با ترکیب تیم، در موقعیت خوبی قرار داریم و فقط باید منتظر بمانیم. صبر کنید؛ در زمان مناسب به شما اطلاع خواهیم داد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا منچستریونایتد نیاز به فروش بازیکن دارد تا بتواند بازیکنان بیشتری بخرد، افزود:

ما قبلاً این کار را انجام داده‌ایم. ما قبلاً خرید هم کرده‌ایم. همانطور که گفتم، ما ترکیبی داریم که در هر پست دو بازیکن داریم.

سرمربی شیاطین سرخ، درباره انعطاف‌پذیری جیدون سانچو گفت:

جیدون می‌تواند در تمام نقاط خط حمله بازی کند. او گزینه‌ای برای بیش از یک پست است و جایی که از او استفاده می‌کنیم، بستگی به چیدمان تیم دارد.

سرمربی هلندی یونایتد، درباره اهمیت بازی سوپرجام گفت:

ما همیشه می‌خواهیم برنده شویم، حتی در تمام بازی‌های دوستانه. این بازی بر سر کسب یک جام است و ما تیمی بسیار رقابتی را برای برنده شدن در این جام به میدان خواهیم فرستاد. همچنین این بازی از پیش‌فصل است؛ از این نظر، ما با آن به طور عادی برخورد می‌کنیم و روی بازیکنان، ریسک‌های بزرگی نخواهیم کرد.

source

توسط petese.ir