کاربران حالا می‌توانند در اینستاگرام در هر پست تا 20 عکس به اشتراک بگذارند. اینستاگرام امروز اعلام کرد که تعداد عکس‌ها و ویدئوهایی که می‌توان به یک پست اضافه کرد را افزایش می‌دهد.

احتمالا شما هم جزو کسانی هستید که آرزو داشتید بتوانید عکس‌های بیشتری را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. حالا به لطف قابلیت جدیدی که امروز معرفی شده، شما می‌توانید حداکثر تعداد عکس‌‌ها و ویدیوها در یک پست اینستاگرام را افزایش دهید.

هر پست چرخشی (کاروسل- با قابلیت ورق زدن) اینستاگرام اکنون می‌تواند شامل تا 20 عکس یا ویدئو باشد. کاربران پیش از این می‌توانستند تا 10 مورد محتوا را به هر پست کاروسلی اضافه کنند.  ویژگی کاروسل نخستین بار در سال 2017 برای کاربران عرضه شد.

تاکنون در هر یک پست اینستاگرام می‌توانستید حداکثر 10 عکس یا فیلم بگذارید. بنابراین ویترین عکس‌ها و ویدیوهای یک پست نمی‌توانست بزرگتر شود. بنابراین حتی اگر شما محتوای بسیار عالی برای اشتراک‌گذاری داشتید، نمی‌توانستید در یک پست قرار دهید.

حالا به گزارش وبسایت ورج، اینستاگرام از امروز از قابلیت اشتراک‌گذاری حداکثر 20 آیتم به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. اینستاگرام به تدریج ویژگی‌های بیشتری به پست‌های اسلایدی خود افزوده است. از جمله توانایی اضافه کردن آهنگ با اسلایدهای شما و پست‌های مشارکتی که به چندین کاربر اجازه می‌دهد محتوای خود را اضافه کنند. افزایش حداکثر تعداد ممکن برای این منظور به ویژه زمانی که چندین نفر در یک پست کاروسل مشارکت می‌کنند، می‌تواند مفید باشد.

حالا می‌توانید در اینستاگرام در هر پست تا 20 عکس به اشتراک بگذارید

اینستاگرام در رقابت با تیک‌تاک

این قابلیت هم‌اکنون در حال انتشار برای همه کاربران است، اما ممکن است کمی طول بکشد تا آن را در اکانت خود فعال ببینید. البته اکثر پست‌ها ممکن است نیازی به 20 عکس نداشته باشد، اما درهرحال شما انعطاف‌پذیری بیشتری نسبت به قبل برای اشتراک‌گذاری هر تعداد آیتم خواهید داشت.

این ویژگی اینستاگرام را به تیک‌تاک که در حال حاضر از پست‌هایی با حداکثر 35 عکس پشتیبانی می‌کند نزدیک‌تر کرده است. هرچند تیک‌تاک به عنوان یک پلتفرم ویدئویی شناخته شده، عکس‌ها در آن به سرعت محبوبیت یافته‌اند: به عنوان مثال، ترندهای شوخی خاصی وجود دارند که به جای کلیپ‌ها از عکس‌ها استفاده می‌کنند. برخی کاربران داستان‌های طولانی را در قطعات کوچک، اسلاید به اسلاید روایت می‌کنند.

جالب اینجاست که این واقعاً بخشی از فرهنگ اینستاگرام نیست. اما شاید دو برابر کردن فضا بتواند انگیزه‌ای برای انجام این کار ایجاد کند. اینجا می‌توانید همه چیز درباره آنفالو کردن در اینستاگرام را یاد بگیرید.

source
کلاس یوس

توسط petese.ir