ظاهرهمه خانوم ها برایشان از اهمیت ویژه ای برخورد داراست؛ آراستگی لباس و شیک بودن استایل شان جز اصلی مدیریت پوشش شان خواهد بود. مدل های لباس و شلوارها باید مطابق با فرم بدن تان انتخاب شود. سوال مهمی که ذهن خانوم های قدبلند را درگیر می کند؛ این است که چه شلواری برایشان مناسب است؟ در ادامه مقاله به معرفی انواع شلوارهایی که برای خانوم های قد بلند گزینه خوبی است، می پردازیم. اگر شما هم جز افراد قد بلند هستید در ادامه همراه ما باشید.

   شلوار جین مناسب برای خانوم های قد بلند

شلوار جین مناسب برای خانوم های قد بلند

انتخاب شکل مناسب برای شلوارجین زنانه بسته به قد و اندام دارد؛ به طورمثال برای افرادی که قد بلند و اندام لاغر دارند، شلوارجین با قد متوسط و کوتاه مناسب خواهد بود. اما اگر علاقه مند به شلوارهای جین گشاد هستید، می توانید از آن در استایل خود استفاده کنید. اما به اندامتان فرم کشیده تری می دهد.

نمونه شلوار دیگری که به استایل تان جذابیت خاصی می بخشد شلوارهای مام استایل هستند؛ زیرا تناسب کاملی از باسن تا ران به شما می دهد. البته باز هم بستگی به شخصیت و سلیقه خودتان دارد.

شلوار بگ قد بلند زنانه

یکی از ویژگی های مهم در خرید شلوارجنس آن است؛ چراکه برای زنان قد بلند بهتراست جنس شلوار از پارچه های دنیم یا پنبه باشد؛ زیرا از جمله جنس هایی هستند که کیفیت بالایی دارند و ازقابلیت کششی و راحتی بیشتری برخورددارخواهد بود.

حتما قبل از خرید شلواراندازه دقیق خود را داشته باشید و با جدول اندازه گیری فروشگاه مطابقت دهید چون هر برند ممکن است اندازه گیری های متفاوتی داشته باشد.

جزئیاتی مانند جیب ها، طرح دوخت، رنگ و غیره درانتخاب شلواربسیارمهم است. برای مثال جیب های عریض قد شما را کوتاه تر نشان می دهد.

شلوار جذب قد بلند

شلوار جین بگ

کاربرد شلوارهای بگ در استایل های روزانه و غیررسمی بیشتراست. شلواربگ به علت راحتی در بین خانوم ها طرفدار زیادی دارد. ست کردن شلوار جین بگ به همراه مانتو کوتاه و جلوباز، هودی و یا یک تاپ بهترین انتخاب برای زنان قد بلند است.

شلوار دمپا قد 100 و 105

شلوار جین زاپدار

پوشیدن شلوارهای جین زاپدار با تاپ کوتاه یا بلند تنگ با یقه گرد، به همراه یک کت کوتاه، انتخابی جذاب و خاص است؛ و به شما کمک می کند تا قد تان متناسب تر دیده شود. همچنین کفش های ساده با پاشنه کوتاه انتخابی مناسب در استایل تان هستند.

شلوار جین راسته

شلوار جین راسته برای سبک های کلاسیک گزینه عالی می باشد؛ ساختاراین مدل شلوارها در قسمت ران چسبیده و ناحیه زانو، ساق پا و مچ کمی گشادتراست. این شلوارها مناسب افراد قدبلند دارای انحنای بیشتراست.

شلوار جین جذب

لباس های بلند و انواع تیشرت ها و یا بلوزی معمولی با طرح ساده انتخابی مناسب برای ست کردن با شلوار جین جذب مخصوصا در رنگ های تیره است. با انتخاب کردن کفش مناسب مثل صندل های رسمی زیبایی منحصر به فردی در جذابیت تان می بخشد.

شلوار جین قد 100

شلوار بوت کات کراپ

این شلوارها به نمونه های راسته معروف هستند، که از زانو به پایین کمی گشاد می شود. شلوار بوت کات کراپ، همان شلوارهای دم پای گشادی هستند، که قد کوتاه تری دارند؛ و کمی بالاتراز مچ پا قرارمی گیرد. این مدل شلواربرای افراد قد بلند انتخابی مناسب در استایل شان خواهد بود. ست کردن شلوارهای بوت کات کراپ با انواع مانتو، تاپ، تیشرت، شومیز و … گزینه عالی هستند. اما اگر می خواهید کفش پاشنه بلند بپوشید بهتراست از مدل بوت کات چاکداراستفاده کنید.

شلوار جین مام فیت

شلوار مام فیت از لحاظ شکلی کمی شبیه به شلوارهای مام استایل هستند. با این تفاوت که شلوارمام فیت کمی تنگ تر و دارای فاق بلند تر است. طراحی این شلواربا پارچه های مختلف است؛ و مناسب برای افرادی که قد بلند و لاغری دارند. ترکیب شلوار مام فیت با انواع تیشرت، بلوز، کت و ژاکت عالی عمل میکند که می توانید در موقعیت های رسمی و غیررسمی بپوشید و استایلی شیک و زیبا برای خود بسازید.

شلوار ملوانی

یکی دیگر از شلوارهای مناسب افراد قد بلند شلوارهای ملوانی است؛ که دارای فاق بلند و گشاد و آزاد هستند. در قسمت کمر دو ردیف موازی دکمه دارند که بیشتر خاصیت تزئینی دارد. در ضمن این شلوار ها برای خانوم هایی که اندام ظریفی دارند؛ مناسب است.

کفش مناسب با شلوارجین مناسب خانوم های قد بلند

ست کردن کفش مناسب با شلوار جین برای زنان قد بلند نیازمند یک سری قاعده و قانون است. در ادامه به چند نکته برای ست کردن درباره کفش مناسب با شلوار جین می پردازیم.

اندازه و قد برای انتخاب کردن نوع کفش بسیارمهم بوده؛ مثلا بهتر است برای زنان قد بلند کفش های ساده انتخاب کنید و از کفش های پاشنه متوسط به جای پاشنه بلند استفاده کنید.

استفاده از کفش ها با ساختار و رنگی که به شما در تناسب بودن اندام تان کمک می کند؛ انتخاب فوق العاده ای است. به طور مثال: کفش هایی با الگو های عمودی یا کفش هایی با رنگ تیره، می تواند در متناسب نشان دادن قد تان تاثیر گذار باشد. چند نمونه از کفش هایی که برای متناسب نشان دادن قد خانوم های قد بلند توصیه می شود.

  • کفش هایی با پاشنه کوتاه مانند کتانی ها و یا صندل ها
  • کفش هایی با نوک مدور مانند کفش های لوفر
  • کفش هایی با الگو عمودی یا آرم عمودی
  • کفش هایی با بند بلند مانند بوت های بند بلند
  • کفش هایی با پاشنه متوسط مانند کفش های ماری جین

با رعایت کردن این نکات می توانید کفش مناسب با شلوار و قد تان ست کنید.

در ادامه…

شما با خواندن مطالب این مقاله به انواع مختلف شلوار برای زنان قد بلند پی بردید. همانطور که گفتیم پیشنهاد ما پوشیدن شلوارهای گشاد برای افراد قد بلند است. چرا که اندام تان را پر تر و کشیده تر نشان می دهد. یکی از نکات قابل توجه این است که زنان قد بلند و لاغر به هیچ وجه شلوارهای جذب که ساق پای آنان دیده شود نپوشند. زیرا شما را بیش از حد بلند و دراز نشان می دهد. در اصل شلوارهای مناسب برای خانوم های قد بلند، مام فیت و مام استایل است زیرا حجم پا ها را بیشترنمایان می کند. حال برای انتخاب شلوار مناسب با قد تان انتخاب با خودتان است طبق سلیقه و شخصیت خود تصمیم بگیرید.

برای خرید انواع شـلوار جـین زنانه میتونین به سایت ارغوان جین مراجعه کنید

www.Arghavanjean.ir

آدرس فروشگاه حضوری ارغوان جین:قزوین چهارراه خیام پاساژ ستاره شهر

طبقه اول پلاک ۹ ارغوان جین

تلفن فروشگاه: ۰۲۸۳۳۲۳۶۰۳۸

رپورتاژ / ۳۲۲۵۲۷

source

توسط petese.ir