اگر کاربر ربات بازی تلگرامی همستر کامبت 🐹 هستید، یکی از مواردی که ممکن است با آن مواجه شوید، باز نشدن ربات می باشد.

راهکارهایی وجود دارد که می توانید برای رفع این مشکل انجام دهید. در این مطلب از انزل وب به این موضوع می پردازیم که چرا همستر باز نمیشه؟ و آموزش ترفندهای دور زدن مشکل همستر را ارائه می کنیم.

چرا همستر من باز نمیشه؟

Why Does My Hamster Kombat Telegram Game Bot Not Open?

به طور خلاصه برای رفع مشکل همستر کمبت، روش های زیر را انجام دهید:

  • پروکسی داخلی را بررسی کنید.
  • کش برنامه را پاک کنید.
  • وضعیت اینترنت را بررسی نمایید.
  • تغییر دهنده آی پی را تغییر دهید.
  • از یک دستگاه دیگر استفاده کنید.
  • از تلگرام خارج و مجدد به آن وارد شوید.
  • اختلال جهانی وجود دارد.
  • احتمال مسدود شدن اکانت وجود دارد

در ادامه جزییات روش های بالا و چند روش جایگزین را ارائه می کنیم.

۱- بررسی پروکسی داخلی و ابزار تغییر دهنده آی پی

اگر کاربر داخل کشور هستید و از پروکسی های داخلی تلگرام استفاده می کنید، بررسی کنید که متصل هستند یا اتصال شما برقرار نیست. همچنین روش تغییر آی پی خود یا سرور برنامه تغییردهنده را عوض کنید و بررسی کنید که مشکل همستر رفع شده است یا خیر.

۲- پاک کردن کش برنامه

برای پاک کردن کش تلگرام، بر روی آیکون سه خط افقی بالای صفحه تب بزنید.

چرا همستر باز نمیشه؟آموزش ترفندهای دور زدن مشکل

وارد Settings شوید.

چرا همستر باز نمیشه؟آموزش ترفندهای دور زدن مشکل

بر روی Data and Storage تب بزنید.

چرا همستر باز نمیشه؟آموزش ترفندهای دور زدن مشکل

Storage Usage را انتخاب کنید.

چرا همستر باز نمیشه؟آموزش ترفندهای دور زدن مشکل

بر روی Clear Cache تب بزنید.

چرا همستر باز نمیشه؟آموزش ترفندهای دور زدن مشکل

همچنین در گوشی اندروید، انگشت خود را روی آیکن تلگرام نگه دارید و روی گزینه App Info از منو باز شده تب بزنید، سپس در صفحه باز شده Storage را انتخاب و گزینه Clear Cache و Clear Data را بزنید.

برای پاک کردن کش برنامه تلگرام آیفون مطلب حذف کش برنامه در آیفون را دنبال کنید.

۳- بررسی وضعیت اینترنت

اتصال اینترنت را بررسی کنید و در صورت امکان آن را تعویض نمایید. می توانید یک پیام در صفحه شخصی خود ارسال کنید و بررسی کنید که آیا اتصال اینترنت برقرار است یا خیر. همچنین اگر از وای فای استفاده می کنید، آن را به دیتای گوشی تغییر دهید و بالعکس.

۴- تعویض تغییر دهنده آی پی

چرا همستر باز نمیشه صفحه سیاه نشان دهنده چیست؟ یکی از احتمالات بروز چنین مشکلی، تغییر دهنده آی پی است. بنابراین تغییر دهنده آی پی را تغییر دهید و بررسی کنید که مشکل همستر رفع شده است یا خیر.

۵- استفاده از یک دستگاه دیگر

از یک دستگاه دیگر برای ورود به تلگرام و ربات همستر استفاده کنید. برای این کار می توانید در یک گوشی دیگر تلگرام نصب کنید و وارد حساب کاربری تلگرام خود شوید. برای اضافه کردن یک حساب روی تلگرامی که قبلا نصب شده است، بر روی آیکون سه خط افقی (منوی همبرگری) بالای صفحه تب بزنید و Add Account را انتخاب نمایید. پس از این کار می توانید وارد اکانت تلگرام خود در دستگاه دیگر شوید.

چرا همستر باز نمیشه

۶- ورود و خروج مجدد به تلگرام و ورود دوباره به اکانت

برنامه تلگرام را ببندید، چند دقیقه صبر کنید و مجدد وارد تلگرام و ربات همستر شوید و بررسی کنید که آیا مشکل همستر کمبت برطرف شده است یا خیر.

همچنین می توانید یکبار از اکانت تلگرام خود خارج شوید و مجدد به آن وارد شوید، در برخی اوقات این روش باعث حل مشکل لود نشدن همستر کامبت میشود.

۷- احتمال وجود اختلال جهانی

چرا همستر باز نمیشه امروز؟ این ممکن است به دلیل اختلال جهانی به دلیل بالا رفتن تعداد کاربران و افزایش ترافیک و یا اشکالات نرم افزاری ربات باشد. بنابراین کانال های خبررسانی جهانی مانند کانال های یوتیوب در این زمینه را دنبال کنید تا بفهمید که مشکل جهانی است یا خیر. در این صورت کاری از دست شما بر نمی آید و باید منتظر بمانید تا اشکالات ربات رفع شود.

۸- مسدود شدن اکانت

یکی دیگر از علت های باز نشدن همستر، مسدود شدن اکانت شما می باشد. این می تواند به دلایلی چون استفاده از چند اکانت و یا ربات های اتوکلیکر باشد. در این صورت متاسفانه ساخت اکانت جدید بر روی شماره جدید تنها راه حل است.

۹- بارگذاری مجدد ربات

روی ربات کلیک کنید و در بالای صفحه سمت راست بر روی آیکون سه نقطه تب بزنید و گزینه Reload Page را انتخاب نمایید.

مشکل همستر کمبت

۱۰- استفاده از تلگرام اصلی

اگر از نسخه های غیراصلی تلگرم استفاده می کنید و همستر شما باز نمی شود، بهتر است نسخه اصلی تلگرام را دانلود نمایید و پس از ورود به اکانت خود، وارد ربات همستر شوید و بررسی کنید که مشکل برطرف شده است یا خیر.

۱۱- آپدیت کردن تلگرام

برای آپدیت کردن تلگرام، می توانید نام برنامه را در گوگل پلی و یا اپ استور جستجو کنید. اگر گزینه Update را در کنار برنامه مشاهده کردید بر روی آن تب بزنید تا برنامه آپدیت شود. در غیر اینصورت تلگرام شما آپدیت است و نیازی به به روز رسانی نیست.

مشکل همستر کمبت

۱۲- استفاده نکردن از ربات از طریق لینک های نامعتبر

از لینک های نامعتبر جهت ورود به ربات همستر استفاده نکنید. برای ورود به همستر وارد ربات اصلی شوید و بر روی Play تب بزنید.

مشکل همستر کمبت

۱۳- بررسی تاریخ و ساعت گوشی

بررسی کنید که ساعت و تاریخ گوشی شما درست است. در صورت درست نبود این موارد، وارد تنظیمات گوشی خود شوید. سپس در بخش General Management بر روی Date and time تب بزنید. در این قسمت می توانید تاریخ و ساعت گوشی را تنظیم کنید.

مشکل همستر کمبت

۱۴- تماس با تیم پشتیبانی

اگر پس از انجام روش های بالا، موفق به رفع مشکل همستر کمبت نشدید، بهتر است از طریق سایت رسمی همستر کامبت و یا صفحه دیسکورد، سعی کنید که با تیم پشتیبانی ربات تماس برقرار کنید و مشکل را مطرح نمایید تا به صورت تخصصی بررسی شود.

سوالات متداول

چرا همستر کامبت بالا نمیاد؟

پر بودن حافظه کش تلگرام، اتصال ضعیف اینترنت، اشکال در پروکسی و تغییر دهنده آی پی از مواردی است که منجر به بالا نیامدن همستر کامبت می شود.

چرا همستر ارور میده؟

شلوغی ربات به دلیل تعداد زیاد کاربران، مشکل در اتصال اینترنت، مسدود بودن اکانت و استفاده از لپتاپ به جای گوشی از جمله مواردی است که منجر به ارور دادن همستر می شود.

جمع بندی

باز نشدن همستر کمبت می تواند به دلایل متعددی باشد. شما می توانید از روش هایی چون تغییر پروکسی و تغییر دهنده آی پی، بررسی اتصال اینترنت و یا استفاده از یک دستگاه دیگر جهت ورود به ربات استفاده کنید. همچنین استفاده از تلگرام غیر اصل و پر بودن حافظه کش نیز می تواند منجر به ایجاد مشکل همستر شود.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب، به این موضوع پرداختیم که پرا همستر باز نمیشه و آموزش ترفندهای دور زدن مشکل را ارائه کردیم. با انجام این روش ها می توانید مانند قبل از ربات استفاده کنید. اگر شما از راهکار دیگری جهت رفع مشکل همستر کمبت استفاده کرده اید، آن را به ما و دیگران در بخش نظرات این پست معرفی کنید.

source

توسط petese.ir