انکر از شارژر 6 پورت گالیوم نیترید Anker Prime 250W رونمایی کرد. این شارژر هم‌اکنون در بازارهای منتخب مانند آمریکا و بریتانیا در دسترس است و به عنوان بخشی از محصولات Prime ارائه می‌شود.

مشخصات شارژر Anker Prime

این شارژر دارای چهار درگاه USB-C و دو درگاه USB-A است. اولین درگاه USB-C توان خروجی 140 وات دارد، در حالی‌که درگاه USB-C بالایی می‌تواند مک بوک پرو 16 اپل را در عرض 25 دقیقه تا 50 درصد و در مدت 1.5 ساعت به طور کامل شارژ کند. سایر درگاه‌های USB-C دارای توان حداکثر 100 وات هستند، در حالی که درگاه‌های USB-A تا 22.5 وات را ارائه می‌دهند.

شارژر جدید Anker Prime دارای یک نمایشگر 2.26 اینچی LCD است که وضعیت و سرعت شارژ را نشان می‌دهد. این نمایشگر همچنین می‌تواند زمان و تاریخ را نمایش دهد. همچنین یک دکمه کنترل در لبه کناری شارژر وجود دارد که به کاربر اجازه می‌دهد تا سرعت شارژ را بین چهار حالت مختلف سفارشی‌سازی کند. این چهار حالت عبارتند از AI Power، Low Current، Port Priority و Dual-Laptop.

حالت AI Power تنظیمات هوشمند را براساس توان موردنیاز انجام می‌دهد. حالت Low Current برای شارژ شبانه کاربرد دارد. حالت Port Priority خروجی 100 وات را برای درگاه USB-C1 ارائه می‌دهد، در حالیکه حالت Dual-Laptop توان 70 وات را از طریق دو درگاه USB-C ارائه می‌کند.

قیمت و زمان عرضه

اپلیکیشن Anker به‌همراه شارژر جدید Anker Prime ارائه شده است. این شارژر 169.99 دلار در آمریکا، 169.99 پوند در بریتانیا و 159.99 یورو در اتحادیه اروپا قیمت دارد. انکر یک تخفیف 30 دلاری نیز ارائه کرده است. شارژر Anker Prime از 25 آگوست (4 شهریور) در آمریکا، بریتانیا و اتحادیه اروپا عرضه خواهد شد.




source
کلاس یوس

توسط petese.ir