سونی به‌تازگی از تلویزیون‌های 75 و 95 اینچی miniLED سری BRAVIA 9 رونمایی کرده است. این سری برای ارائه یک تجربه سرگرمی خانگی پیشرفته طراحی شده است.

مشخصات سونی BRAVIA 9

این سری از طراحی مینیمالیستی One Slate بهره می‌برد و در سایزهای 75 و 85 اینچی ارائه شده است. این سری مجهز به پردازنده AI Processor XR سونی شده که کیفیت تصویر را با بهبود جزئیات، کنتراست و دقت رنگ ارتقا می‌بخشد.

سونی BRAVIA 9

سری BRAVIA 9 همچنین از فناوری MiniLED به‌همراه XR Backlight Master Drive بهره می‌برد که امکان کنترل دقیق LED‌ها برای نمایش رنگ‌های تیره عمیق‌تر، رنگ‌های سفید روشن‌تر و کنتراست بهتر را فراهم می‌کند. از طرفی، قابلیت XR Triluminos Pro با گسترش محدوده رنگی باعث می‌شود تا رنگ‌های طبیعی‌تری نمایش داده شوند.

در بخش صوتی، سونی از سیستم Multi-Audio+ Acoustic، با Beam Tweeters و Frame Tweeters استفاده کرده که تجربه صوتی فراگیر را ارائه می‌دهد. همچنین فناوری Voice Zoom 3 باعث بهبود شفافیت صدا می‌شود.

سونی BRAVIA 9

سری BRAVIA 9 همچنین دارای قابلیت‌های گیمینگ از قیبل Auto HDR Tone Mapping، پشتیبانی از 4K/120fps، نرخ نوساازی متغیر (VRR) و حالت خودکار کم‌تاخیر (ALLM) برای گیم‌پلی روان است. همچنین منوی بازی، امکان دسترسی سریع به تنظیمات گیم را فراهم می‌کند.

این سری به‌عنوان یک تلویزیون هوشمند، از Google TV پشتیبانی می‌کند و مجموعه بزرگی از فیلم‌ها، سریال‌های تلویزیونی و اپ‌ها را ارائه می‌دهد. همچنین قابلیت BRAVIA CAM امکان کنترل ژست، بهینه‌سازی محیط، و ویژگی‌های ویدئو کنفرانس را فراهم می‌کند.

قیمت و زمان عرضه

سری BRAVIA 9 قیمتی برابر 5360 دلار برای مدل 75 اینچی و 7145 دلار برای مدل 85 اینچی دارد و در مراکز رسمی سونی، فروشگاه‌های بزرگ لوازم الکترونیکی و پلتفرم‌های آنلاین عرضه می‌شود.

 




source
کلاس یوس

توسط petese.ir