شرکت Acemagic از جدیدترین مینی پی‌سی گیمینگ خود با نام M2A Starship رونمایی کرد. این مینی پی‌سی دارای طراحی شبیه به یک کشتی ستاره‌ای از یک فیلم علمی تخیلی است. پیش‌سفارش M2A Starship هم اکنون در فروشگاه JD.com به قیمت 8999 یوان (1263 دلار) قابل دسترس است. در ادامه با فارنت همراه باشید تا این کامپیوتر گیمینگ جذاب را معرفی کنیم.

مشخصات مینی پی‌سی گیمینگ Acemagic M2A Starship

این مینی پی‌سی گیمینگ مجهز به پردازنده Core i9-12900H اینتل شده است که دارای 14 هسته و 20 رشته با سرعت کلاک پایه 1.45 گیگاهرتز و سرعت کلاک بوست 5.0 گیگاهرتز است. در کنار این پردازنده از گرافیک RTX 3080 انویدیا با سرعت کلاک 1.71 گیگاهرتز و 16 گیگابایت حافظه GDDR6 VRAM برای عملکرد گرافیکی عالی در گیمینگ استفاده شده است.

Acemagic M2A Starship

Starship M2A دارای 32 گیگابایت رم دو کاناله DDR5 با سرعت 4800MT/S و یک ترابایت حافظه داخلی PCIe 3.0 NVMe SSD است. این مینی پی‌سی از اتصال وای‌فای 6 برای اتصال بی‌سیم سریع پشتیبانی می‌کند و با سیستم‌عامل ویندوز 11 عرضه می‌شود.

مینی پی‌سی Acemagic M2A Starship دارای پورت‌های متنوعی از جمله یک درگاه USB4 (Type-C)، سه درگاه USB 3.2 Gen1، سه پورت USB 3.2 Gen2، دو پورت HDMI 2.0، یک DP 1.4 و یک جک هدفون 3.5 میلی‌متری است. همچنین دو پورت اترنت 2.5G برای کاربرانی که به اتصال شبکه سیمی قدرتمند نیاز دارند، روی دستگاه وجود دارد.

مینی پی‌سی جدید Acemagic از یک سیستم خنک‌کننده 4 بعدی بهره می‌برد که دارای چهار فن اختصاصی و هفت لوله حرارتی مسی برای حفظ درجه حرارات بهینه است. همچنین یک Smart Control Center برای نظارت بر پارامترهای عملکرد دستگاه مانند دمای GPU و CPU، میزان مصرف انرژی و سرعت فن وجود دارد. از طرف دیگر، M2A دارای نورپردازی قابل سفارشی‌سازی RGB در پنل‌های بال و جلوی خود است که به کاربران اجازه می‌دهد زیبایی آن را شخصی‌سازی کنند.

Acemagic همچنین مسئولیت زیست‌محیطی را در اولویت قرار داده و Starship M2A را با مواد دوستدار محیط زیست PC + ABS و پروسه‌های سازگار با محیط زیست ساخته شده است.

 




source
کلاس یوس

توسط petese.ir