بیوگرافی محمد اتابک وزیر صمت + زندگی شخصی و برنامه های محمد اتابک وزیر صمت

بیوگرافی محمد اتابک :

محمد اتابک :  متولد ۱۳۳۷ سیاستمدار و مدیر اجرایی ایرانی است. در ادامه به معرفی و بیوگرافی ایشان و همسرش و فرزندانش و آثار و اینستاگرام وی می پردازیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی محمد اتابک وزیر صمت + زندگی شخصی و برنامه های محمد اتابک وزیر صمت

او فارغ التحصیل کارشناس ارشد مهندسی عمران از دانشگاه میشیگان آمریکا است.

سوابق

وی از سال ۱۳۸۲ تا ۱۳۹۰ مدیرعامل سیمان تهران بود. در کارنامه کاری وی نائب رییسی شرکت سیمان تهران، مدیرعاملی و نایب رییسی هیئت مدیره شرکت اکباتان، عضویت و ریاست هیئت مدیره شرکت‌های مختلف از جمله سرمایه‌گذاری بانک مسکن، شرکت صدرا و چندین شرکت تولیدی دیگر به چشم می‌خورد. او همچنین مجری طرح نواب، بیمارستان‌ها و کارخانجات سیمان و فولاد مختلف در کشور بوده است.سید محمد اتابک که پیش از این به مدت هشت سال در فاصله سال‌های سال‌های ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۸ مدیرعامل هلدینگ صنایع معدنی کاوه پارس بود. او از سال ۱۳۹۸ به عنوان معاون اقتصادی بنیاد مستضعفان منصوب شد.

محمد اتابک وزیر صمت دولت چهاردهم

سید اتابک با ۲۳۱ رأی از مجموع ۲۸۸ رأی مأخوذه، اعتماد نمایندگان مجلس را برای تصدی پست وزرات صنعت، معدن و تجارت کسب کرد و به عنوان وزیر صمت دولت چهاردهم جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد.

برنامه های محمد اتابک وزیر صمت چیست

محمد اتابک در اولین روز آغاز فعالیت خود درباره چارچوب‌های کاری در این وزارتخانه اظهار کرد: تولید تنها جریان اقتصادی است که بدون هیچ عارضه‌ای جز ارتقای اقتصاد کشور ندارد. یعنی تنها پول تولید است که بعدا برای کشور عارضه‌ای ایجاد نمی‌کند. همچنین جناب اتابک گفت ما باید جهش تولید را از دو دیدگاه اقتصادی و برنامه‌ای پیگیری کنیم تا به جایی برسد که در برنامه هفتم توسعه به آن تاکید شده است. ایشان با تاکید بر اینکه چارچوب عملکرد او چارچوب برنامه هفتم توسعه است ادامه داد: اختلاف نظرهایی نیز وجود دارد اما ما زمانی می‌توانیم با هم همکاری کنیم که شرایط در وزارت خانه و کشور بهتر شود. امیدوارم همه با هم در وزارت خانه بتوانیم همدل و همراه هم باشیم.

محمد اتابک وزیر صمت

همسر ایشان کیست

متاسفانه از وضعیت تاهل و زندگی شخصی ایشان چیزی در دست نیست.

صفحه اینستاگرام

پیج رسمی و صفحه شخصی ایشان در اینستاگرام با نشانی* در دسترس عموم قرار دارد.

سوابق محمد اتابک

همراه ما باشید

source

توسط petese.ir