بیوگرافی شهید حسین پیری رئیس آگاهی خاش + نحوه شهادت و عکس

سرگرد حسین پیری رئیس اداره آگاهی خاش بوده که ۲ شهریور ۱۴۰۳ توسط افراد ناشناس به شهادت رسید. شهید پیری در هنگام بازگشت از نماز جمعه دوم شهریور توسط افراد ناشناس ترور شد. با بیوگرافی این شهید عزیز کشورمان آشنا شوید

بیوگرافی شهید حسین پیری رئیس آگاهی خاش + نحوه شهادت و عکس

بیوگرافی شهید حسین پیری

شهید حسین پیری، از نیروهای سپاه و رئیس اداره آگاهی خاش بود که به تازگی ۲ شهریور ۱۴۰۳ توسط افراد ناشناس به شهادت رسید او عضو سپاه و از رئیس اداره آگاهی خاش و جانشین پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان خاش بود که در شهرستان خاش خدمت می کرد. جیش‌العدل با انتشار یک بیانیه در کانال تلگرام رسمی خود مسئولیت سوءقصد به رئیس اداره آگاهی خاش در استان سیستان و بلوچستان را پذیرفت.

عکس شهید حسین پیری رئیس اداره آگاهی خاش

نحوه شهادت

شهید «حسین پیری» سرگرد پاسدار، جمعه دوم شهریور توسط افراد ناشناس شهادت رسید. حوالی ساعت ۱۴:۴۷ روز جمعه دوم شهریور ماه، حسین پیری حین ورود به منزلش واقع در بلوار بهداشت خاش پس از اتمام مأموریت نماز جمعه مورد اصابت گلوله به نواحی سینه و سر قرار گرفت و شهید شد

شهید پیری روز جمعه با لباس شخصی در ماموریت نماز جمعه حضور داشته است که بعد از اتمام ماموریت در حوالی منزلش توسط تروریست‌ها به شهادت رسید. دادستان سیستان و بلوچستان اعلام کرد: افراد ناشناس اطراف منزل او کمین کرده بودند که بعد از خروج شهید پیری از منزل اقدام به ترور وی کردند . شمس آبادی دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: امروز افرادی ناشناس اقدام به ترور حسین پیری جانشین پلیس اطلاعات شهرستان خاش کردند.

شمس آبادی بیان کرد: در حال حاضر در رابطه با این حادثه پرونده قضایی تشکیل شده است و تحقیقات مقدماتی در حال انجام است و ضابطان قضایی در محل حضور دارند.ظهر امروز تروریست‌های کوردل حسین پیری جانشین رئیس پلیس امنیت خاش زا در حوالی منزلش به شهادت رساندند.

بر اساس این خبر، شهید پیری امروز با لباس شخصی در ماموریت نماز جمعه حضور داشته است که بعد از اتمام ماموریت در حوالی منزلش توسط تروریست‌ها ترور می‌شود و به مقام شهادت نائل می‌آید.

سوابق

ستوان دوم حسینعلی پیری، جانشین پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان خاش بود که با تیراندازیِ افراد مسلح در مقابل منزلش ترور شده و به شهادت رسید.

پایگاه خبری پلیس در اطلاعیه‌ای با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: تیراندازی افراد ناشناس مسلح با سلاح گرم به سمت ستوان‌دوم “حسینعلی پیری” جانشین پاوا شهرستان خاش که ملبس به لباس شخصی بود منجر به شهادتش شد.

source

توسط petese.ir