به تازگی گوشی گیمینگ ROG Phone 9 Pro در مرکز گواهی کیفیت چین رویت شده که نشان می‌دهد ایسوس مشغول توسعه این دستگاه با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ واتی است.

باتوجه به اطلاعات ثبت شده در این مرکز، گوشی ROG Phone 9 Pro دارای شماره مدل ASUSAI25001A است. اگرچه جزئیاتی درباره مشخصات این گوشی مشاهده نشده است اما اطلاعات موجود نشان می‌دهند که آن از شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند. گفتنی است که ROG Phone 8 Pro نیز از شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی می‌کرد؛ براین اساس، به‌نظر می‌رسد ایسوس سرعت شارژ گوشی گیمینگ آینده خود را افزایش نداده است.

می‌توان انتظار داشت که این گوشی به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ و یک سیستم خنک‌کننده قدرتمند مجهز باشد. شایان ذکر است که سری ROG Phone 8 ایسوس در ماه ژانویه عرضه شد؛ بنابراین، چندماه تا معرفی نسل بعدی این گوشی‌ها باقی مانده است؛ مگر اینکه ایسوس تصمیم بگیرد تا زودتر سری ROG Phone 9 را عرضه کند.

ROG Phone 9 Pro ایسوس

گوشی ROG Phone 8 Pro از یک نمایشگر ۶.۷۸ اینچی LTPO سامسونگ با پنل E6 AMOLED و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد؛ همچنین قدرت پردازشی این دستگاه توسط تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 750 تامین می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند آن را با ۲۴ گیگابایت رم LPDDR5X و حداکثر یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی UFS 4.0 خریداری کنند.

علاوه‌بر این، ROG Phone 8 Pro از یک سیستم دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX890 سونی در کنار دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. ایسوس این گوشی را به یک باتری ۵,۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ واتی مجهز کرده است. از ویژگی‌های گیمینگ ROG Phone 8 Pro می‌توان به دکمه‌های AirTrigger، گواهی IP68 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار و سیستم صوتی باکیفیت با ۵ اسپیکر مگنتی اشاره کرد.

source
کلاس یوس

توسط petese.ir