طبق فهرست ESRB، بازی Horizon Zero Dawn که VGC در سال ۲۰۲۲ گزارش آن را داده بود، به زودی برای رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن ۵ منتشر خواهد شد.

نسخه رایانه شخصی Horizon Zero Dawn در سال ۲۰۲۰ با عملکرد بهبود یافته و نرخ فریم بالاتر در دسترس قرار گرفت، اما با این وجود تفاوت چندانی میان این بازی و نسخه پلی‌استیشن ۴ وجود نداشت. ظاهرا هدف انتشار این نسخه آن است که مدل‌ شخصیت‌ها با نسخه PS5 بازی Horizon Forbidden West تطابق یابد.

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ انتشار این ریمستر در دسترس نیست. البته که یک بازی دیگر جهان Horizon به نام Lego Horizon Adventures در اواخر امسال منتشر خواهد شد. این بازی اکشن ماجراجویی که در نمایشگاه Summer Game Fest ماه ژوئن معرفی شد، در تعطیلات امسال برای PS5، PC و کنسول نینتندو منتشر می‌شود.

این بازی توسط شرکت Guerrilla Games سونی و استودیوی Gobo ساخته شده است و قصد دارد تا تجربه‌ای دوست داشتنی و بامزه از این بازی را به تصویر بکشد. گوریلا گیمز تأیید کرد که در حال برنامه‌ریزی برای «گسترش دنیای Horizon» با یک پروژه آنلاین است که «شامل یک گروه جدید از شخصیت ها و ظاهری منحصر به فرد از جهان بازی است».

source

توسط petese.ir