29 شهریور 1403 ساعت 14:06

دستگاه جدید گارمین با نام inReach Messenger Plus معرفی شد که یک گجت پوشیدنی جذاب که از تماس ماهواره ای دائمی پشتیبانی می‌کند.

شرکت فناوری گارمین با معرفی دستگاه پوشیدنی جدید inReach Messenger Plus، بار دیگر مرزهای ارتباط را گسترش داد. گجت هوشمند پیشرفته گارمین امکان ارسال پیام‌های متنی، عکس و حتی پیام‌های صوتی را از طریق ارتباط ماهواره ای فراهم می‌کند.

با گجت هوشمند گارمین، همیشه در ارتباط بمانید

inReach Messenger Plus، با طراحی مقاوم و عمر باتری طولانی، برای افرادی که نیاز به ارتباط دائمی در شرایط سخت دارند، یک انتخاب ایده‌آل است. این دستگاه، به کاربران امکان می‌دهد تا در هر نقطه از جهان، با دوستان، خانواده و همکاران خود ارتباط برقرار کنند.

این گجت با قابلیت جفت شدن با برنامه موبایل Garmin Messenger، تجربه کاربری بی‌نظیری را برای کاربران ارائه می‌دهد. این دستگاه، به عنوان یک ابزار ضروری برای ماجراجویان، کوهنوردان، مسافران و هر کسی که نیاز به ارتباط دائمی دارد، شناخته می‌شود.

یکی از ویژگی‌های برجسته گیرنده گارمین، قابلیت ارسال پیام‌های SOS تعاملی به مرکز هماهنگی کمک‌های اضطراری Garmin Response است. این ویژگی، به شما اطمینان می‌دهد که در هر شرایط اضطراری، کمک‌های لازم به سرعت به شما خواهد رسید.

علاوه بر ارسال پیام‌های متنی، می‌توانید عکس‌ها و پیام‌های صوتی را نیز به اشتراک بگذارید تا جزئیات دقیق‌تری از وضعیت خود را به مرکز پاسخ‌دهی انتقال دهید.

inReach Messenger Plus، با قابلیت اتصال به برنامه Garmin Messenger، به شما امکان می‌دهد در هر شرایطی، ارتباط خود را حفظ کنید. حتی در مناطقی که پوشش شبکه موبایل وجود ندارد، می‌توانید از طریق ماهواره به ارسال و دریافت پیام‌ها ادامه دهید.

با طراحی مقاوم و بادوام، مسنجر پلاس یک همراه قابل اعتماد در هر شرایطی است. این دستگاه، با مقاومت در برابر آب و دماهای مختلف، به شما امکان می‌دهد بدون نگرانی از آسیب، از آن استفاده کنید.

این محصول، همچنین با باتری لیتیومی قابل شارژ خود، عمر باتری بسیار طولانی را ارائه می‌دهد. در حالت پیام‌رسانی کم مصرف، این باتری می‌تواند تا 600 ساعت دوام بیاورد. با استفاده بهینه، عمر باتری می‌تواند حتی به چند ماه یا یک سال نیز برسد.

قیمت ردیاب ماهواره ای گارمین

این دستگاه پوشیدنی، اکنون با قیمت مناسب 500 دلار از طریق فروشگاه آنلاین گارمین در دسترس است. اما برای استفاده از قابلیت‌های ارتباط ماهواره‌ای، نیاز به یک اشتراک ماهانه دارید. گارمین، برنامه‌های اشتراک ماهانه را با قیمت‌های متنوع ارائه می‌دهد تا برای هر بودجه‌ای مناسب باشد.

در گجت نیوز بخوانید:

source

توسط petese.ir