وان‌ پلاس ۱۳ ماه آینده راهی بازار چین می‌شود و احتمالا عرضه جهانی آن مدتی بعد خواهد بود. تاکنون اطلاعات زیادی درباره آن منتشر شده و امروز نوبت به صحبت درباره حافظه رم این دستگاه رسیده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط Digital Chat Station در شبکه اجتماعی ویبو، وان‌ پلاس ۱۳ تا ۲۴ گیگابایت رم LPDDR5X خواهد داشت. این میزان مشابه حداکثر مقدار رم وان‌ پلاس ۱۲ است و در بین اکثر رقبا بی‌سابقه است.

گوشی وان‌ پلاس ۱۳ با ۲۴ گیگابایت رم عرضه خواهد شد - تکفارس 

اما خبرهای بدی هم وجود دارد. DCS تخمین می‌زند که قیمت بالاترین نسخه وان‌ پلاس ۱۳ (که شامل ۲۴ گیگابایت رم و احتمالا ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی است) نسبت به نسخه مشابه وان‌ پلاس ۱۲ افزایش خواهد یافت.

وان‌ پلاس ۱۳ تنها گوشی در میان نخستین دسته از پرچمداران جدید خواهد بود که طی هفته‌ها و ماه‌های آینده عرضه می‌شوند، که به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ کوالکام یا دایمنسیتی ۹۴۰۰ مدیاتک و ۲۴ گیگابایت رم مجهز خواهد شد.

بر اساس شایعات قبلی، وان‌ پلاس ۱۳ دارای باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۱۰۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی خواهد بود. این دستگاه موتور لرزشی و دوربین اصلی وان‌ پلاس ۱۲ را حفظ خواهد کرد. همچنین نمایشگری ۶.۸ اینچی با وضوح ۱۴۴۰×۳۱۶۸ و طراحی میکرو-خمیده در همه لبه‌ها خواهد داشت. این دستگاه همچنین به حسگر اثر انگشت اولتراسونیک و مقاومتی بهبود‌یافته در برابر آب مجهز خواهد بود.

source
کلاس یوس

توسط petese.ir