30 شهریور 1403 ساعت 12:36

در سه ماهه آخر 2024 هم شاهد معرفی و عرضه محصولات هوشمند خواهیم بود. در ادامه با لیستی از بهترین گوشی‌های مورد انتظار امسال آشنا شوید.

در تمام طول سال گوشی‌های متخلف از میان رده‌ تا پرچمداران و گوشی‌های تاشو از سوی برندهای متنوع معرفی می‌شوند. فرقی ندارد چقدر بودجه برای خرید بهترین گوشی ممکن در نظر گرفته‌اید؛ همیشه می‌توانید گزینه‌های زیادی برای انتخاب داشته باشید.

هنوز چند ماه دیگر تا پایان سال 2024 باقی مانده و در ادامه انتظار داریم همچنان شاهد رونمایی از چند گوشی همراه جدید باشیم. طبق آخرین اخبار تکنولوژی، محصولات زیادی قرار است در آینده نزدیک عرضه شوند. در ادامه قصد داریم به برخی از بهترین گوشی‌هایی اشاره کنیم که بارها در شایعه‌ها و خبرها دیده شده‌اند و انتظارشان را می‌کشیم.

برای آشنایی با هر کدام از این گوشی‌ها می‌توانید مختصری از مشخصات احتمالی، مهم‌ترین شایعه‌ها و تاریخ حدودی معرفی و عرضه را مطالعه کنید. پس از آن همچنین مروری کوتاه بر بهترین گوشی‌های معرفی شده داریم که در ماه‌های اخیر به بازار راه پیدا کرده‌اند. اگر حوصله انتظار کشیدن ندارید و می‌خواهید همین حالا گوشی تهیه کنید، پیشنهاد می‌کنیم یکی از بهترین گوشی‌های پرچمدار موجود در بازار را بخرید. با صرف هزینه کمتر هم می‌توانید یکی از بهترین گو‌شی‌های میان رده‌ 2024 را خریداری کنید.

بهترین گوشی‌‌های مورد انتظار 2024

خانواده اپل آیفون 16


ظرفیت رم گوشی های سری آیفون 16

همچنین بخوانید: مقایسه همه اعضای خانواده آیفون ۱۶، جدیدترین پرچمدار اپل

اپل بالاخره از جدیدترین گوشی‌های آیفون 2024 خود رونمایی کرد. خانواده آیفون 16 شامل چهار مدل مختلف از جمله آیفون 16، 16 پلاس، 16 پرو و 16 پرومکس می‌شود. فروش این گوشی‌های پرچمدار از هفته گذشته در بازارهای جهانی آغاز شد و کاربران می‌توانند هر آیفون را در رنگ بندی جذاب مورد علاقه خود تهیه کنند.

کمپانی اپل آیفون 16 را در رنگ بندی پنج گانه جذاب آبی تیره، سبز روشن، صورتی، سفید و مشکی عرضه کرده تا این بار کاربران در انتخاب رنگ بندی iPhone 16 حق انتخاب زیادی داشته باشند. امسال همچنین لنز تله فوتو با بزرگنمایی 2 برابری به دوربین اصلی آیفون جدید اضافه شده است.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، دو مدل آیفون 16 پرو و 16 پرومکس در ابعاد بزرگتر و نمایشگرهای به ترتیب 6.3 و 6.9 اینچی معرفی شدند. دوربین به کمک تولید کنندگان محتوای دیجیتالی آمده و ضمن حفظ دکمه Action Button از سال گذشته، یک دکمه جدید Camera Control را معرفی می‌کند. علاوه بر این موارد، اپل تلاش می‌کند تا عملگرهای هوش مصنوعی Visual Intelligence را در آیفون‌های جدید بهبود ببخشد.

در بخش دوربین شاهد بهبودهای دیگر مانند بزرگنمایی پریسکوپ 5 برابری هم هستیم. دو مدل 16 پرو و 16 پرومکس در رنگ بندی جذاب چهارگانه تیتانیومی عرضه می‌شوند.

اپل آیفون اس ای 4


جدیدترین
آیفون اقتصادی ظاهرا قرار است با طراحی شبیه آیفون 14 و نمایشگر 6.1 اینچی از نوع اولد معرفی شود. آیفون اس ای قبلی طراحی قدیمی داشت؛ اما حالا وقت خداحافظی با نمایشگر 4.7 اینچی و تاچ آی دی در آیفون‌های ارزان قیمت 2024 فرا رسیده است.

در پنل جلو طراحی حفره ناچ قدیمی برای تعبیه دوربین سلفی و اسلایدر آیفون‌های قبلی منطقی به نظر می‌رسد. انتظار نداریم که اپل این گوشی اقتصادی را مجهز به Dynamic Island و دکمه پیشرفته Action Button توسعه دهد. از آنجا که به زودی اروپا از فروش محصولات با درگاه لایتنینگ پیشگیری می‌کند، توسعه آیفون اس ای 4 با امکان ارتباطی USB-C محتمل است.

امیدواریم آیفون اس ای 4 امسال معرفی شود؛ اما همچنین این احتمال وجود دارد که اپل رونمایی از آن را به مارس سال 2025 موکول کند. در حال حاضر گوشی آیفون اس ای ارزان‌ترین درگاه برای ورود به دنیای  بهترین گوشی‌های اپل و اکوسیستم iOS است؛ مگر اینکه به خرید یک آیفون دست دوم رضایت دهید!

وان پلاس 13


بهترین گوشی‌های 2024

پیش از این انتظار می‌رفت وان پلاس 13 در دسامبر عرضه شود. حالا شایعه شده که احتمالا وان پلاس در ماه اکتبر از جدیدترین قاتل پرچمدار خود رونمایی خواهد کرد. اولین شایعه‌ها درباره این گوشی پرچمدار چینی به باتری 6000 میلی آمپر ساعتی اشاره دارند که از باتری هر پرچمدار سطح بالای دیگر موجود در بازار بزرگتر است. انتشار نتایج بنچمارک وان پلاس 13 همچنین پردازنده اسنپدراگون 8 نسل چهارم را نشان می‌دهد؛ اما برای تایید نهایی باید منتظر معرفی رسمی تراشه از سوی کوالکام باشیم.

افزون بر این، انتظار داریم وان پلاس 13 طراحی شیک و مدرن داشته باشد و سازنده آن را با قیمت رقابتی نسبت به پرچمداران سامسونگ و اپل عرضه کند. هنوز جزئیاتی از دوربین این گوشی چینی منتشر نشده، اما احتمالا نتیجه همکاری وان پلاس با Hasselblad خواهد بود. البته وان پلاس 12 هنوز به قیمت مناسب در بازار موجود است و می‌توانید بدون انتظار برای ورود نسل جدید، پرچمدار قبلی را تهیه کنید.

سامسونگ گلکسی اس 25


هنوز مدت طولانی تا رونمایی از پرچمداران جدید سامسونگ باقی مانده. فعلا ژانویه 2025 را به عنوان اولین تاریخ احتمالی رونمایی در نظر می‌گیریم تا زمانی که اخبار معتبرتری در این زمینه منتشر شود. شایعه‌های اولیه درباره پرچمدار آینده سامسونگ به تراشه اسنپدراگون نسل 4 برای همه نسخه‌ها در همه بازارها به طور یکپارچه اشاره می‌کنند.

بهترین گوشی‌های 2024

حاشیه‌های باریکتر در کناره صفحه و طراحی ظاهری با گوشه‌های خمیده در نسخه اس 25 اولترا مورد انتظار هستند؛ اما شاید سرعت شارژ یا چینش دوربین اصلی تغییر پیدا نکنند. سامسونگ در رویداد آینده خود درباره Galaxy AI صحبت‌های زیادی خواهد داشت و ما هم منتظر انتشار فهرستی از توانایی‌ها و عملکردهای این هوش مصنوعی هستیم.

به جز موارد مذکور، انتظار داریم پرچمدار گلکسی اس 25 در همه نسخه‌ها از نمایشگر اولد سطح بالا و توانایی‌های پیشرفته اندرویدی پشتیبانی کند و با قیمت معقول در دسترس قرار گیرد.

همین حالا می‌خواهید یک پرچمدار توانمند سامسونگ بخرید؟ گلکسی اس 24 اولترا منتظر شماست.

گوگل پیکسل 9a


بهترین گوشی‌های 2024

گوگل اخیرا تصمیم گرفت سری گوشی‌های پیکسل خود را تغییر دهد و یک نسخه کوچکتر پرو و همچنین مدل فولد را هم روانه بازار کند.  برخی می‌گویند ممکن است به زودی گوشی گوگل پیکسل 9a به عنوان یک میان رده معرفی شود و گوگل نقشه مدل‌های پرو و فولد را به نسل بعدی منتقل کند. پیش بینی می‌شود که پیکسل 9a به قیمت حدودی 500 دلار و بدون عملکردهای هوش مصنوعی Gemini موجود در پیکسل 9 عرضه شود.

تمام ایده پشت توسعه پیکسل 9a این است که نسخه اقتصادی‌تری از پیکسل 9 در دسترس کاربران قرار گیرد. بدین ترتیب انتظار نداشته باشید همه امکانات سطح بالا مانند دوربین پیکسل 9 در نسخه میان رده آن هم موجود باشد! تاریخ مشخصی برای رونمایی از این گوشی گوگل در دسترس نیست.

بهترین گوشی‌های معرفی شده امسال

آنر مجیک V3

بهترین گوشی‌های 2024

جدیدترین گوشی منعطف کتابی آنر به نام مجیک وی 3 با طراحی زیبا چندی پیش معرفی شد. ضخامت بدنه در حالت باز به 4.4 میلی متر می‌رسد و رقابت با آن حداقل در این زمینه دشوار به نظر می‌رسد. گوشی آنر Magic V3 مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل سوم، دوربین سطح بالا و باتری بادوام یک پرچمدار کامل است.

گوگل پیکسل 9

گوگل مرداد ماه از جدیدترین پرچمدار پیکسل خود به نام پیکسل 9 با تغییرات واضح در طراحی و مخصوصا چینش دوربین اصلی پرده برداشت. پیکسل 9 همچنان دوربین اصلی دوگانه با نمایشگر 6.3 اینچی را حفظ کرده، اما پردازنده داخلی آن به Tensor G4 و 12 گیگابایت رم ارتقا یافته است. گوگل امیدوار است امسال Gemini AI را برای محصولات خود پیشرفته‌تر کند و احتمالا به همین خاطر رم را هم افزایش داده تا در روند پردازش هوش مصنوعی قدرتمند ظاهر شود.

گوگل پیکسل 9 پرو و 9 پرو ایکس ال

کمپانی گوگل برای اولین بار، پرچمدار خود را در دو نسخه عرضه کرد. پیکسل 9 پرو مانند پیکسل 9 نمایشگر 6.3 اینچی دارد و 9 پرو ایکس ال از صفحه نمایش 6.8 اینچی بهره می‌برد. هر دو مدل از نظر طراحی ظاهری تغییرات زیادی کرده‌اند و بدنه‌شان به طور کلی باریکتر شده؛ اما بخش دوربین اصلی با برجستگی زیادش برآمده‌تر از همیشه دیده می‌شود.

گوشی‌های گوگل از پردازنده Tensor G4 قدرت می‌گیرند و با 16 گیگابایت رم و باتری بزرگ همراه شده‎اند. در کنار این موارد، امکانات هوش مصنوعی Gemini AI گوگل را هم در نظر بگیرید.

گوگل پیکسل 9 پرو فولد

پیکسل 9 پرو فولد فقط در نام تغییر نکرده؛ بلکه حاصل تلاش گوگل برای پیشرفت در بخش گوشی‌های تاشو منعطف بازار است. با توجه به نمایشگر بیرونی 6.3 اینچی و دوربین اصلی سه گانه، طراحی ظاهری در حالت بسته شبیه به سایر مدل‌های پیکسل 9 به نظر می‌رسد. ابعاد نمایشگر در حالت باز به 8 اینچ می‌رسد و بسیاری از کارشناسان آن را رقیب گلکسی زد فولد 6 سامسونگ می‌دانند. این پرچمدار هم از Tensor G6 قدرت می‌گیرد و باتری بادوامی دارد.

گلکسی زد فلیپ 6

این پرچمدار مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 به خوبی می‌تواند فاصله میان گوشی‌‌های تاشو و پرچمداران سری گلکسی اس را پر کند. زد فلیپ 6 باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و دوربین 50 مگاپیکسلی دارد و با طراحی ظاهری ارتقا یافته و نرم افزار توانمند معرفی شده. گلکسی زد فلیپ 6 احتمالا یکی از بهترین گوشی‌های حال حاضر بازار در بخش منعطف و جیبی است که کاربران خاصی دارد.

سامسونگ گلکسی زد فولد 6

محبوب‌ترین گوشی تاشو سامسونگ با استایل کتابی، امسال با بدنه باریک‌تر از نسل قبلی معرفی شد. طول بدنه آن هم کاهش یافته، اما عرض صفحه 1 میلی متر در نمایشگر بیرونی و 2 میلی متر در نمایشگر اصلی افزایش داشته است. فریم زد فولد 6 نمای نهایی مات پیدا کرده و با طراحی مسطح خود شبیه به گلکسی اس 24 اولترا دیده می‌شود.

گلکسی زد فولد 6 هم از اسنپدراگون 8 نسل 3 قدرت می‌گیرد و به سیستم خنک کننده داخلی توانمند برای پیشگیری از داغ شدن بیش از حد گوشی مجهز شده است. درست مانند نسل قبلی شاهد دوربین سه گانه و همان باتری با ظرفیت یکسان هستیم و بیشتر تغییرات در بخش نرم افزاری اعمال شده‌اند. سامسونگ امسال بیش از هر موقع دیگری بر امکانات هوش مصنوعی در بهترین گوشی‌های پرچمدار خود تاکید دارد.

گوشی CMF Phone 1

برند زیر مجموعه ناتینگ با تمرکز بر دستگاه‌های اقتصادی، گوشی میان رده CMF 1 را معرفی کرد. این گوشی شبیه به ناتینگ فون 2 توسعه یافته و ضمن حفظ نرم افزار و عملکرد فوق العاده، قیمت پایینی هم دارد. سی ام اف فون 1 دوربین اصلی با لنز استاندارد 50 مگاپیکسلی دارد که می‌تواند تصاویر فوق العاده‌ای را به ثبت برساند. اکسسوری‌های ماژولار هم برای این گوشی اقتصادی طراحی شده‌اند تا کاربران آن را با توجه به نیاز و بودجه خود تجهیز کنند. این گوشی حدود 200 دلار قیمت دارد.

موتورولا ریز 50 اولترا

نمایشگر بزرگ، باتری بادوام و دوربین تقریبا ارتقا یافته به گوشی Razr 50 Ultra کمک کرده تا در رقابت گوشی‌های تاشو مدرن قرار گیرد. عملکرد این گوشی مخصوصا با در نظر گرفتن امکان استفاده از اپلیکیشن در نمایشگر دوم و همچنین قیمت اقتصادی کاملا توجیه پذیر است. ریزر 50 اولترا در رنگ بندی جذاب عرضه شده و امکانات عکاسی آن برای یک گوشی تاشو قابل قبول به نظر می‌رسد. اگر گلکسی زد فلیپ 5 را در نظر نگیریم، این تاشو زیبای موتورولا می‌تواند انتخاب خوبی با هزینه معقول باشد.

گوشی آنر 200 پرو

میان رده توانمند آنر به کمک Photo Specialist Studio Harcourt و قابلیت پرتره بهبود یافته با هوش مصنوعی توانسته در بخش عکاسی از رقیبان خود پیشی بگیرد. دوربین اصلی سه گانه درون ماژول بیضی شکل تعبیه شده و باتری بزرگ 5200 میلی آمپر ساعتی آن را روشن نگه می‌دارد. آنر 200 پرو همچنین نمایشگر امولد دارد و از تراشه اسنپدراگون 8s نسل 3 قدرت می‌گیرد. این انتخاب اقتصادی را باید یکی از بهترین گوشی‌های میان رده سال 2024 بخوانیم.

سونی اکسپریا  1 VI

سونی پس از سال‌ها عرضه گوشی‌های سطح بالا با صفحه‌های OTT و نسبت نمایش پایین، حالا اکسپریا 1 VI را کمی شبیه به پرچمداران امروزی طراحی کرده. این گوشی سونی نسبت نمایش 19.5:9 با شمارش پیکسلی اچ دی پلاس ارائه می‌دهد و از نرخ رفرش انطباق پذیر و تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 بهره می‌برد.

کمپانی سونی در توسعه اکسپریا 1 VI همچنان امکان ارتقای ظرفیت داخلی، جک هدفون 3.5 میلی متری و بلندگوهای استریو پنل جلو را حفظ کرده است. دوربین اصلی سه گانه حالا امکان بزرگنمایی بیشتری دارد و با قابلیت خودکار می‌تواند عملکرد خوبی برای عکاسان آماتور داشته باشد.

پیکسل 8a

گوشی پیکسل 8a اساسا همان پیکسل 8 است؛ اما می‌توانید آن را به قیمت کمتر بخرید. سازنده با معرفی این میان رده سعی دارد به بازار ثابت کند که قادر است پدیده‌های فوق العاده را هم با قیمت اقتصادی عرضه کند. 8 ای با جدیدترین امکانات گوگل از جمله هوش مصنوعی، پردازنده Tensor G3، گواهینامه IP67، نمایشگر 120 هرتزی توسعه یافته است.

در بخش دوربین هم شاهد تعبیه لنز استاندارد 64 مگاپیکسلی در کنار لنز 13 مگاپیکسلی فوق عریض هستیم. اگر بودجه زیادی برای خرید ندارید، پیکسل 8a به قیمت حدودی 500 دلار می‌تواند یکی از بهترین گوشی‌های لیست شما باشد.

ایسوس زنفون 11 اولترا

بهترین گوشی‌های 2024

کمپانی ایسوس با جدیدترین گوشی هوشمند خود توانست از منطقه سنتی خود خارج شود. زنفون 11 اولترا به جای جیبی بودن به نمایشگر بزرگ 6.7 اینچی مجهز شده و در هر بخش از مشخصات فنی و ظاهری یک پرچمدار تمام عیار است. در فهرست مشخصات این گوشی می‌توانیم به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3، باتری بزرگ، نمایشگر اولد و دوربین اصلی سه گانه اشاره کنیم.

در بخش پرچمداران بزرگ بازار رقابت سنگین‌تر است و حالا ایسوس باید بیشتر تلاش کند و با رقیبان قدرتمند بیشتری مواجه شود. هنوز گوشی‌های پرچمدار در بازار معدود هستند و اغلب کمپانی‌ها برای توسعه بهترین گوشی‌های سطح بالای مد نظر خود به سراغ نمایشگرهای بزرگ می‌روند.

ناتینگ فون 2 ای

ناتینگ یک گوشی جدید معرفی کرده که از دو مدل قبلی کاملا متفاوت توسعه یافته. مخصوصا مشخصات داخلی در ناتینگ فون 2A تغییر پیدا کرده؛ اما همچنان رقیبی سرسخت برای میان رده‌های برندهای مطرح و گران است. حالا نورپردازی گلیف ساده‌تر شده و شاهد تغییرات دیگری هم در چینش دوربین و نمای کلی پنل پشتی هستیم.

گوشی ناتینگ فون 2 ای از پردازنده مدیاتک و باتری بادوام قدرت می‌گیرد و دوربین توانمند اصلی آن با دو لنز به شکل چشم طراحی شده است. فون 2 ای به قیمت حدودی 350 دلار یکی از بهترین گوشی‌های میان رده امسال شناخته می‌شود.

آنر مجیک 6 پرو

بهترین گوشی‌های 2024

جدیدترین پرچمداران برند آنر از خانواده مجیک معمولا با دوربین ارتقا یافته در پنل پشتی عرضه می‌شوند. آنر این بار همچنین بزرگنمایی را در دوربین بهبود بخشیده است و شاهد لنز استاندارد 180 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال تصویر و بزرگنمایی اپتیکال 2.5 برابری هستیم.

دوربین اصلی حالا با این بزرگنمایی می‌تواند تصاویر پرتره تقریبا بدون نقصی را به ثبت برساند و به کمک هوش مصنوعی هم اشیا و حرکت‌های درون قاب را تشخیص دهد. نمایشگر پیشرفته، پردازنده پرچمدار اسنپدراگون و باتری بزرگ و بادوام از دیگر ویژگی‌های مهم در پرچمدار آنر مجیک 6 پرو به شمار می‌روند.

شیائومی 14

نسخه پایه از پرچمداران دوگانه شیائومی 14، نمایشگر 6.36 اینچی دارد. شیائومی در توسعه سخت افزاری هم کم نگذاشته و آن را به باتری بزرگ و بادوام مجهز کرده. اسنپدراگون 8 نسل 3 در سینه شیائومی 14 می‌تپد و دوربین سه گانه قدرتمند هم با همکاری Leica طراحی شده است. شیائومی در توسعه سری 14 خود کاری کرده که این پرچمدار بتواند با گوشی‌های سطح بالایی مانند سامسونگ گلکسی اس 24 رقابت کند.

گوشی شیائومی 14 اولترا

بهترین گوشی‌های 2024

پرچمدار شیائومی 14 اولترا احتمالا پر سر و صداترین محصولی است که نمایشگاه بین المللی MWC در اوایل سال 2024 به خود دید. 14 اولترا با تضمین بهترین دوربین پرچمدار موجود در بازار معرفی شد و سازنده همچنین یک کیت مخصوص عکاسی برای آن عرضه کرد تا پکیج را تکمیل کند.

لنز یک اینچی استاندارد با قابلیت دیافراگم متغیر، دو لنز تله فوتو با OIS و یک لنز فوق عریض دیگر شما را حیرت زده می‌کنند. پرچمدار چینی 14 اولترا با طراحی ظاهری شیک، مشخصات سطح بالا و قیمت رقابتی از چند ماه پیش روانه بازار شد.

ایسوس راگ فون 8 و 8 پرو

طراحی بدنه نامتعارف و دوربین با عملکرد متوسط باعث شده دیگر راگ فون‌های قدیمی را به کاربرانی که گیمر نیستند معرفی نکنیم. راگ فون 8 پرو امسال با طراحی جدید و کاربر دوستانه معادلات قبلی را تغییر داده و حتی در دوربین هم حرف برای گفتن دارد.

گواهینامه IP68 و نمایشگر امولد به راگ فون 8 پرو کمک کرده تا نام خود را در کنار پرچمداران سطح بالای بازار قرار دهد و به این رقابت راه پیدا کند. سازنده همچنین راگ فون 8 پرو را به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 3 و یک باتری عظیم الجثه مجهز کرده است تا عملکرد سطح بالا و درخور گیمینگ در سال 2024 را تضمین کند.

گلکسی A55

خانواده گلکسی A سامسونگ از محبوب‌ترین و بهترین گوشی‌های بازار موبایل هستند که در اغلب بازارها در دسترس کاربران قرار می‌گیرند. سامسونگ در توسعه این سری تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا طیف گسترده‌ای از کاربران را در سنین و صنوف مختلف راضی نگه دارد.

غول کره‌ای در گلکسی A55 بدنه‌ای از جنس شیشه و فلز مانند گلکسی اس 24 توسعه داده و حتی دوربین اصلی را هم مانند آن به لنز استاندارد 50 مگاپیکسلی مجهز کرده است. سامسونگ گلکسی A55 یک میان رده سطح بالا است که همچنین از تراشه قدرتمند و باتری بادوامی بهره می‌برد.

گلکسی اس 24 و اس 24 پلاس

بهترین گوشی‌های 2024

پرچمداران امسال سامسونگ در خانواده گلکسی اس 24 و اس 24 پلاس در مقایسه با نسل قبلی تغییرات زیادی ندارند و حتی در بخش دوربین از همان سخت افزار قبلی بهره می‌گیرند. باتری بزرگتر، نمایشگر روشن‌تر با حاشیه‌های باریک‌تر اطراف نمایشگر و همچنین فوکوس خودکار بی نقص به کمک هوش مصنوعی از ویژگی‌ها اصلی این دو مدل هستند.

گلکسی اس 24 پلاس همچنین نمایشگر با وضوح تصویر بالاتر دارد و سرعت شارژ سیمی آن هم از نسخه پایه کمی بیشتر است. با مقایسه گلکسی اس 24 و اس 24 پلاس به خوبی می‌توانید گزینه مورد نظر را با توجه به نیازها و ترجیحات خود انتخاب کنید.

گلکسی اس 24 اولترا

قهرمان اصلی امسال سامسونگ، گلکسی اس 24 اولترا بود. نسخه اولترا این خانواده قدرتمند با بدنه تیتانیومی و روکش Corning Gorilla Armor Glass توسعه پیدا کرده تا نمای لاکچری و بادوام داشته باشد. پنل نمایش حالا کاملا مسطح شده و برخلاف نسل‌های قبلی از کناره‌ها خمیدگی ندارد. اسنپدراگون 8 نسل 3 به این پرچمدار قاتل قدرت می‌دهد و پردازش هوش مصنوعی پیشرفته آن را تسهیل می‌کند.

کمپانی سامسونگ امسال ثابت کرد هوش مصنوعی و عملکردهای آن را مخصوصا در پرچمداران جدید خود بسیار جدی گرفته است. اغلب اپلیکیشن‌ها با هوش مصنوعی سامسونگ همگام شده‌اند و کاربران در بخش ویرایش تصاویر به خوبی می‌توانند از آن بهره بگیرند.

از دست ندهید: بهترین گوشی های سال ۲۰۲۳ از نگاه GSMArena؛ پیروزی سامسونگ و شکست آیفون پرفروش ترین گوشی های موبایل بازار ایران (خرداد ۱۴۰۳) بهترین گوشی های میان رده سال ۲۰۲۴

 

source

توسط petese.ir