بیوگرافی مرضیه قنواتیان مدیر آموزش و پرورش گچساران +سوابق و عکس

بیوگرافی مرضیه قنواتیان

مرضیه قنواتیان از چهره‌های نزدیک به غلامرضا تاجگردون و عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری کهگیلویه و بویراحمد بوده که در شهریور ماه ۱۴۰۳ به عنوان رئیس آموزش و پرورش گچساران منصوب شد. جزئیات بیوگرافی مرضیه قنواتیان و سوابق و عکس وی را در ادامه از رسانه حرف تازه می خوانید

بیوگرافی مرضیه قنواتیان رئیس آموزش و پرورش گچساران +سوابق و عکس

سوابق

قنواتیان رئیس آموزش و پرورش گچساران دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی می باشد. او تجربه سال ها فعالیت در اموزش و پرورش گچساران داشته و عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری شاخه استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که در شهریور ماه ۱۴۰۳ با حکم محمد جمالی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد به عنوان مدیر رئیس آموزش و پرورش گچساران انتخاب شد.

لازم به ذکر است که برای اولین بار یک زن رییس آموزش و پرورش گچساران شده است که در نوع خود جالب توجه است.

رئیس آموزش و پرورش گچساران کیست

مرضیه قنواتیان کیست

مرضیه قنواتیان، با حکم سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان، مدیر آموزش وپرورش گچساران شد. قنواتیان جایگزین انوشیروان قیطاسی شد و آیین تکریم و معارفه به زودی برگزار خواهد شد.

مرضیه قنواتیان با حکم محمد جمالی، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد به عنوان مدیر آموزش و پرورش گچساران منصوب شد. تا پیش‌ازاین در استان کهگیلویه و بویراحمد سابقه نداشت که یک خانم رئیس اداره آموزش و پرورش شود.

حواشی

پیش از این خبر آمده بود: در روز پایانی آبان ماه بود که خبر آمد حکم قنواتیان در معاونت متوسطه آموزش وپرورش گچساران لغو گردید. قنواتیان معاون متوسطه آموزش و پرورش گچساران ازنیروهای نزدیک به غلامرضاتاجگردون میباشد
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمددرحاشیه نشست تجلیل از صادرکنندگان در پاسخ به خبرنگار راک نیوز مبنی برعلت عزل معاون متوسطه ،هرگونه توضیح دراین زمینه را به مدیر آموزش وپرورش گچساران واگذار نمودندکه بعدها مشخص شد زارع پور دراین زمینه صادقانه به رسانه پاسخ داده است.
هادی زارع پور درمورد عزل مرضیه قنواتیان معاون متوسطه آموزش و پرورش گچساران به زاگرونا گفت: درخصوص برکناری خانم قنواتیان درجریان کار مجموعه مدیریتی گچساران نیستم زیرا تصمیم مربوط به مدیریت خود گچساران است.

source

توسط petese.ir