یوتیوب سال 2023 ویژگی جدیدی را آزمایش کرد. به نظر می‌رسد سود مالی خوبی که این ویژگی برای یوتیوب داشت آن را به سمت دائمی شدن سوق داده است. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، از این پس تمامی کاربران هنگام توقف ویدئو در یوتیوب تبلیغات مشاهده می‌کنند.

به گزارش theverge، مدیر ارشد کسب‌وکار گوگل آوریل سال جاری میلادی اعلام کرد که تبلیغات تاثیر مهمی بر موفقیت این شرکت گذاشته و این طرح مورد توجه تبلیغ‌کنندگان نیز قرار گرفته است. به نظر می‌رسد سود حاصل از این بخش باعث شده که پخش تبلیغات را هنگام توقف ویدئو در یوتیوب برای تمامی کاربران فعال کند.

راهنمای خرید تکراتو

واکنش کاربران به پخش تبلیغات هنگام توقف ویدئو در یوتیوب

یوتیوب اولین بار سال گذشته، پخش تبلیغات هنگام توقف در ویدئو را بر روی تعدادی از کاربران آزمایش کرد. این اپلیکیشن محبوب ادعا می‌کند که کاربران عادی نیز از این طرح استقبال خوبی کرده‌اند، با این حال بسیاری از کاربران با انتشار تصاویری در شبکه اجتماعی ردیت نسبت به این طرح واکنش نشان داده و ابراز ناامیدی کرده‌اند.

واکنش کاربران به پخش تبلیغات هنگام توقف ویدئو در یوتیوب

«اولووا فالودون»، مدیر ارتباطات یو‌تیوب در این باره می‌گوید:

از آنجایی که شاهد واکنش چشمگیری از سوی تبلیغ‌کنندگان و بینندگان بوده‌ایم، نمایش تبلیغات روی ویدیوهای متوقف‌شده را برای همه منتشر کرده‌ایم.

به گفته یکی از مدیران یوتیوب، این طرح بازخوردهای چشمگیری از سوی تبلیغ‌کنندگان دریافت کرده است. با این حال کاربران اسکرین شات‌هایی از تبلیغات یوتیوب در ردیت منتشر کرده و نارضایتی خود را ابراز کرده‌اند. حتی برخی از کاربران می‌گویند علاوه بر وب‌سایت، هنگام توقف پخش ویدیوها در نسخه موبایلی این اپلیکیشن نیز با تبلیغات مواجه شده‌اند.

واکنش کاربران به پخش تبلیغات هنگام توقف ویدئو در یوتیوب

بیشتر بخوانید:

source
کلاس یوس

توسط petese.ir