به تازگی تائیدیه ۳C برای گوشی شیائومی ۱۵ صادر شده است که نشان می‌دهد حداکثر سرعت شارژ این دستگاه مانند نسل پیشین برابر با ۹۰ وات خواهد بود.

علاوه‌بر این، مدل استاندارد و پرو شیائومی ۱۵ اخیرا گواهی ارتباطات رادیویی را نیز دریافت کرده‌اند. اگرچه نام دستگاهی که تائیدیه ۳C برای آن صادر شده به صراحت اعلام نشده است اما شماره مدل ۲۴۱۲۹PN74C با داده‌های مربوط به گوشی شیائومی ۱۵ در دیتابیس سازمان IMEI مطابقت دارد. آن‌طور که پیداست، حداکثر سرعت شارژ گوشی نام‌برده مانند شیائومی ۱۴ برابر با ۹۰ وات خواهد بود؛ این ویژگی موجب می‌شود دستگاه در ۳۱ دقیقه از ۰ تا ۱۰۰ درصد شارژ شود.

البته اطلاعاتی درباره شارژ بی‌سیم شیائومی ۱۵ در دسترس نیست اما ممکن است سرعت آن برابر با ۵۰ وات باشد. انتظار می‌رود این گوشی به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴، یک باتری ۴۸۰۰ یا ۴۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و یک نمایشگر تخت با وضوح ۱.۵K و پوشش محافظ دراگون کریستال گلس مجهز باشد. علاوه‌بر این، در پنل پشتی شیائومی ۱۵ یک سیستم دوربین با سه لنز ۵۰ مگاپیکسلی وجود خواهد داشت.

همچنین قیمت سری شیائومی ۱۵ ممکن است افزایش یابد؛ به‌طوری که قیمت مدل استاندارد این سری به دلیل افزایش هزینه تراشه و مواد اولیه از ۴۵۹۹ یوان (۶۵۰ دلار) در چین آغاز خواهد شد؛ در حالی که گوشی شیائومی ۱۴ با قیمت ۳۹۹۹ یوان عرضه شد.

source
کلاس یوس

توسط petese.ir