30 شهریور 1403 ساعت 16:42

اینجا نگاهی خواهیم داشت به تعدادی از مورد انتظارترین فیلم های اکشن که در پاییز 2024 منتظر اکرانشان هستیم. گلادیاتور 2 بی‌شک مهم‌ترین عنوان این لیست است.

شروع فصل پاییز برای علاقمندان به فیلم‌های سینمایی اتفاق بسیار مهمی است؛ زیرا از اکران بسیاری عناوین جذاب و محبوب در آینده نزدیک خبر می‌دهد. امسال نیز همانند هر سال فیلم‌های سینمایی فوق‌العاده‌ای در ژانرهای مختلف در نوبت اکران در پاییز 2024 قرار گرفته‌اند. با این وجود در ادامه نگاهی خواهیم داشت به پنج مورد از مهم‌ترین فیلم های اکشن پاییز 2024 که بسیاری از ما مدت‌هاست به‌انتظارشان نشسته‌ایم.

جذاب ترین فیلم های اکشن که در پاییز 2024 اکران می‌شوند

از میان پنج فیلم محبوب پاییز امسال، دو فیلم در ژانر ابرقهرمانی، یکی انیمیشن، دیگری لایو اکشن و پنجمی نیز نسخه دوم یکی از بهترین فیلم‌های تاریخ سینماست. اینجا به بررسی بیشتر این عناوین خواهیم پرداخت.

کریون شکارچی

فیلم کریون شکارچی (Kraven the Hunter) برگرفته از ماجراجویی یکی از شخصیت‌های منفی دنیای سینمایی مارول تحت همین نام است که آرون تیلور جانسون نقش او را ایفا کرده و به‌دنبال انتقام‌جویی در عمق دنیای تبهکاران است. البته به دلیل عملکرد فاجعه‌باری که عناوین پیشین دنیای اسپایدرمن سونی مثل موربیوس یا مادام وب داشتند انتظارات از این فیلم چندان زیاد نیست!

کریون شکارچی

البته این فیلم برای نخستین بار در تاریخ فیلم‌های ابرقهرمانی سونی با رده‌بندی سنی R به‌خاطر خشونت منحصربفرد کریون روانه بازار خواهد شد و همین مساله کورسوی امیدی را در ذهن هواداران زنده کرده است. در عین حال بسیاری افراد هنوز مطمئن نیستند که آیا این فیلم قادر خواهد بود روایت مناسبی از شخصیت Kraven داشته باشد یا خیر؛ خصوصا با در نظر گرفتن این که در هیچ‌یک از تریلرهای نمایش‌داده‌شده از فیلم اثری از اسپایدر من نبوده است.

البته هنوز برای قضاوت در خصوص این فیلم بیش از حد زود است.

ونوم: آخرین رقص

در میان تمامی فیلم‌هایی که سونی از دنیای مرد عنکبوتی ساخته سری Venom اندکی آبرومندتر از سایرین به نظر می‌رسد. به همین دلیل می‌توان نسخه سوم این فیلم، Venom: The Last Dance را یکی از محبوب ترین فیلم های اکشن پاییز 2024 دانست که توانایی کشاندن بسیاری افراد به سینماها را خواهد داشت.

ونوم 3

پس از اتفاقاتی که در نسخه دوم فیلم رخ داد، آخرین نسخه از تریلوژی ونوم، ادی براک و سیمبیوت دوست‌داشتنی‌اش ونوم را در حالی که هم از قانون و هم از ارتش سیمبیوت‌ها فراری هستند به تصویر می‌کشد. تریلرهای این فیلم تا کنون صحنه‌های اکشن فوق‌العاده‌ای مثل سوار شدن ادی بر یک اسب سیمبیوت یا مبارزه با موجودات بیگانه در هواپیما را به تصویر کشیده‌اند که می‌تواند لحظات هیجان‌انگیزی را برای علاقمندان رقم بزند.

با این وجود پس از سفر کوتاهی که ونوم در Spider-Man: No Way Home به دنیای سینمایی مارول داشت، مهم‌ترین سوال در خصوص نسخه سوم این است که آیا سرانجام مرد عنکبوتی با ونوم دیدار خواهد داشت یا خیر؟

ارباب حلقه‌ها: نبرد روهیریم

انیمیشن جذاب ارباب حلقه‌ها: نبرد روهیریم (The Lord of the Rings: The War of the Rohirrim) یک پیش‌درآمد منحصربفرد برای مجموعه ارباب حلقه‌هاست که به داستان پادشاه روهان، هلم همرهد و خانواده‌اش در جریان نبرد افسانه‌ای این سرزمین با دون‌لندی‌ها اختصاص دارد.

ارباب حلقه ها

همان‌طور که از تصویر بالا هم پیداست، سازندگان این فیلم جذاب دنیای پر رمز و راز سرزمین میانه را در قالبی جدید که شبیه به فیلم‌های هایائو میازاکی و استودیو گیبلی است روایت کرده‌اند تا هم برای علاقمندان به دنیای ارباب حلقه‌ها و هم افراد تازه‌وارد به این دنیا جذاب باشد.

داستان این فیلم سینمایی البته بسیار سرراست است؛ اما بدون شک تغییری جالب از نبرد فیلم‌ها سریال‌های کنونی برگرفته از این فرنچایز است که تماما به نبرد سرزمین میانه علیه سائورون اختصاص دارند. نبرد روهیریم علاوه بر این که نخستین فیلم از دنیای ارباب حلقه‌ها طی ده سال اخیر است، بلکه پس از حدود چهل سال بار دیگر ماجرای دنیای ارباب حلقه‌ها را به‌صورت انیمیشنی روایت می‌کند.

سونیک خارپشت 3

پس از اکران دو فیلم سینمایی و یک مینی سریال، سرانجام نوبت به رویارویی سونیک دوست‌داشتنی و همراهانش با شادو (Shadow the Hedgehog) که پس از پنجاه سال برای انتقام گرفتن از بشریت از خواب بیدار شده است فرا رسید. حضور کیانور ریوز در نقش شادو یکی از عوامل مهم جذابیت این فیلم است؛ درحالیکه جیم کری این بار ایفاگر صداپیشگی نه یک، بلکه دو شخصیت دکتر رباتنیک خواهد بود.

فیلم اکشن پاییز 2024

بر اساس تریلرهای نمایش‌داده‌شده از این فیلم، Sonic the Hedgehog 3 قرار است خشن‌ترین وجدی‌ترین ماجراجویی سونیک باشد؛ درحالیکه جلوه‌های بصری نمایش داده‌شده برای آن با اختلاف در میان تمامی نسخه‌های پیشین این فرنچایز سرآمد است.

گلادیاتور 2

داستان گلادیاتور 2 سال‌ها پس از مرگ ماکسیموس و کومودوس در جریان است؛ جایی‌که لوسیوس (پال مسکال) اسیر شده و باید به‌عنوان یک گلادیاتور به مبارزه با رقبایی سرسخت در رینگ‌های خونین روم باستان بپردازد. در جریان این نبردها، لوسیوس تحت آموزش و فرماندهی ماکرینوس (دنزل واشینگتن) و جنرال آکاسیوس (پدرو پاسکال) قرار دارد.

گلادیاتور 2

به توجه به سابقه درخشان نسخه اول فیلم که یکی از افسانه‌های هالیوود مدرن به شمار می‌رود، بازگشت سر ریدلی اسکات روی صندلی کارگردانی این اثر نویدبخش یک اکشن حماسی شگفت‌انگیز است که می‌تواند مخاطبان بسیاری را به تماشای این فیلم ترغیب کند.

تریلرهای نمایش‌داده‌شده از این فیلم به‌خوبی گویای هزینه فوق‌العاده بالای ساخت این فیلم، وسعت فراوان و البته هنرهای سینمایی شگفت‌انگیز به کار رفته در ساخت آن هستند که می‌توانند زمینه‌ساز ساخت یک شاهکار هم‌تراز نسخه اول باشند. به تصویر کشیدن کولوسئوم پر از کوسه و گلادیاتورهایی که سوار به کرگدن به لوسیوس حمله می‌کنند، به‌حدی هیجان‌انگیز و جذاب هستند که گلادیاتور 2 را از هم‌اکنون به‌عنوان یکی از بهترین فیلم های اکشن سال 2024 اخیر سر زبان‌ها انداخته‌اند.

در گجت نیوز بخوانید: ۱۰۰ فیلم اکشن برتر تاریخ به انتخاب توتال فیلم شگفت انگیزترین شیرین کاری ماشینی در فیلم ها که شما حیرت زده می‌کند ۵ فیلم علمی تخیلی هالیوود که از لحاظ علمی قابل اتکا هستند این ۹ فیلم، بهترین فیلم های سال ۲۰۲۴ از نظر منتقدان نیویورک تایمز هستند چرا کیفیت فیلم های سینمای سال ۲۰۲۴ پایین است؟

source

توسط petese.ir