AOC و پورشه دیزاین قصد دارند برای ساخت یک مانیتور OLED گیمینگ همکاری کنند. این مانیتور با نام PD34 طراحی خود را از خودروی اسپورت 911 پورشه الهام گرفته است. بطوریکه پشت آن دارای طراحی گریل رادیاتور 911 است، در حالی‌که پایه ارگونومیک آلومینیومی آن طراحی مشابه فرمان این خودرو دارد. PD34 همچنین از نورپردازی RGB با 15 حالت قابل‌ سفارشی‌سازی پشتیبانی می‌کند.

همکاری AOC و پورشه دیزاین

مانیتور AOC Agon Pro PD34 دارای صفحه‌نمایش 34 اینچی خمیده QD-OLED با وضوح 3440×1440 پیکسل و نرخ نوسازی 240 هرتز است که آن را برای اجرای روان بازی‌ها، حتی عناوین سریع، ایده‌آل می‌کند. زمان پاسخ‌دهی آن نیز 0.03 میلی‌ثانیه است و روشنایی آن تا 1000 نیت می‌رسد.

همکاری AOC و پورشه دیزاین

نمایشگر این مانیتور 139 درصد فضای رنگی sRGB را در کنار 99.3 درصد طیف رنگی DCI-P3 و 97.8 درصد Adobe RGB پوشش می‌دهد و بازتولید رنگ دقیق را برای کارهای حرفه‌ای و گیمینگ به ارمغان می‌آورد. همچنین در فضای رنگی sRGB دارای انحراف ΔE<2 است که نشانگر دقت رنگ بسیار بالای آن می‌باشد.

PD34 از فناوری ضدانعکاس، تنظیمات نور آبی کم و صفحه‌نمایش بدون فلیکر برای کاهش فشار بر چشم‌ها در طول جلسات طولانی بازی بهره می‌برد. این مانیتور همچنین دارای اسپیکرهای داخلی 8 وات با گواهینامه DTS برای ارائه صدای شفاف بدون نیاز به بلندگوهای خارجی است.

همکاری AOC و پورشه دیزاین

در بخش اتصالات، مانیتور PD34 دارای پورت‌های مختلفی از جمله دو درگاه HDMI 2.1، 1 DP 1.4، یک USB Type-C (با توان 65 وات و DP Alt)، یک USB Type-B و سه پورت USB 5Gbps است. این مانیتور همچنین دارای قابلیت KVM است که به کاربران اجازه می‌دهد تا به‌راحتی بین دستگاه‌های مختلف سوئیچ کنند.

قیمت و زمان عرضه

مانیتور Porsche Design AOC AGON PRO PD34 که با همکاری AOC و پورشه دیزاین ساخته شده است در حال‌حاضر در بریتانیا با قیمت 999 پوند در دسترس است، در حالی‌که در اتحادیه اروپا 1199 یورو قیمت دارد.




source
کلاس یوس

توسط petese.ir