هوش مصنوعی امروزه به تمام بخش‌های زندگی انسان راه یافته است. اکنون رئیس بانک مرکزی اروپا ورود این فناوری به بخش تجارت را مورد بررسی قرار داده است. او عقیده دارد هوش مصنوعی قادر است موجب تغییرات اساسی در این بخش شود.

فناوری نوظهر هوش مصنوعی به حدی مورد توجه قرار گرفته که شرکت‌های بزرگ، از جمله مایکروسافت را وادار کرده بخش عظیمی از بودجه‌ی خود را در این بخش سرمایه‌گذاری کنند. به گزارش تجارت نیوز، اکنون کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا (ECB) از ادغام هوش مصنوعی با فعالیت‌های بانک مرکزی اروپا خبر داده است.

راهنمای خرید تکراتو

لاگارد عقیده دارد این فناوری می‌تواند صنعت تجارت را متحول کند. به بیان وی، بسیاری از افراد ممکن است متوجه تاثیر این فناوری نباشند؛ اما قطعا از آن استفاده می‌کنند.

بانک مرکزی اروپا در فعالیت‌های خود از هوش مصنوعی استفاده می‌کند

توسعه هوش مصنوعی به حدی پیشرفت کرده که کاربران برای انجام فعالیت‌های روزمره خود به سراغ آن می‌روند. طبق اعلام لاگارد، صنعت تجارت نیز از این قاعده مستثنی نیست و اکنون از این تکنولوژی در فعالیت‌های خود استفاده می‌کند.

هوش مصنوعی راه خود را به بانک مرکزی اروپا هم باز کرد

رئیس بانک مرکزی اروپا (ECB) اعلام کرد:

بانک مرکزی اروپا هوش مصنوعی را در عملیات خود، از آموزش کارکنان در مورد ابزارهای هوش مصنوعی گرفته تا ترجمه خودکار اسناد با پشتیبانی هوش مصنوعی ادغام می‌کند.

طبق اعلام او، حتی پیش‌نویس صورت جلسه‌ها هم ابتدا از زیر نظر این دستیار هوشمند گذر کرده و سپس انسان‌ها آن را اصلاح می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

source
کلاس یوس

توسط petese.ir