بیوگرافی شهرام عباسی استاد اخراجی در دانشگاه آمریکا +مهاجرت و عکس

بیوگرافی شهرام عباسی

شهرام عباسی استاد دانشگاه فردوسی مشهد و رئیس دانشکده علوم و دانشیار گروه فیزیک دانشگاه فردوسی مشهد بوده که بعد از اخراج هم اکنون در دانشگاه وسترن آمریکا مشغول تدریس است. او با اتشار عکسی خبر از مهاجرتش به امریکا شد. بیوگرافی شهرام عباسی استاد اخراجی دانشگاه فردوسی مشهد کیست و ماجرای اخراج و مهاجرت و تدریس در دانشگاه آمریکا را در ادامه از حرف تازه می خوانید

بیوگرافی شهرام عباسی استاد اخراجی در دانشگاه آمریکا +مهاجرت و عکس

دکتر شهرام عباسی، متولد مشهد استاد تمام گروه فیزیک در دانشگاه فردوسی مشهد و رئیس دانشکده علوم و دانشیار گروه فیزیک دانشگاه فردوسی مشهد بوده که در سال ۱۴۰۲ اخراج شد.

ماجرا و علت اخراج شهرام عباسی استاد دانشگاه فردوسی

شهرام عباسی، استاد تمام گروه فیزیک در دانشگاه فردوسی مشهد، با بیش از ۲۰ سال سابقه تدریس در دانشگاه در نهایت در سال ۱۴۰۲ از دانشگاه اخراج شده است.

ماجرا و علت اخراج شهرام عباسی استاد دانشگاه فردوسی

تحصیلات شهرام عباسی

او دارای دکتری Ph.D پی اچ دی فیزیک از دانشگاه فردوسی مشهد بوده و در سال ۱۳۸۳فارغ التحصیل شد.

مهاجرت به آمریکا

در شهریور ۱۴۰۳، شهرام عباسی، استاد فیزیک اخراجی دانشگاه فردوسی مشهد با انتشار پستی خبر از تدریس در یک دانشگاه آمریکایی داد

تحصیلات شهرام عباسی, بیوگرافی شهرام عباسی, همسر و فرزندان شهرام عباسی

این استاد اخراجی دانشگاه فردوسی مشهد، تصویری از ترم جدید تحصیلی خود در دانشگاه وسترن آمریکا منتشر کرد. او پس از اخراج از دانشگاه خطاب به دانشجویان نوشته بود «دانشجویان عزیزم، من در دفاع از کرامت شما اندکی تردید ندارم و فشارواخراج تاثیری بر من ندارد». عکسی از استاد اخراجی دانشگاه فردوسی مشهد در دانشگاه وسترن آمریکا/ شهرام عباسی: مراقب باشید افرادی که با رانت و بدون رقابت و استاندارد وارد دانشگاه شدند، شبه علم را جایگزین علم نکنند

آرش هاشمی (خبرنگار) در توئیتی از وضعیت استاد اخراجی دانشگاه فردوسی مشهد نوشت: شهرام‌عباسی تصویری از ترم جدید تحصیلی خود در دانشگاه وسترن آمریکا منتشر کرد. او پس از اخراج از دانشگاه خطاب به دانشجویان نوشته بود «دانشجویان عزیزم، من در دفاع از کرامت شما اندکی تردید ندارم و فشار و اخراج تاثیری بر من ندارد» سرنوشت نخبگان ایرانی…

وی درباره علت اخراج خود می گوید: من را از دانشگاه فردوسی اخراج کردند؛ فقط من نبودم، ۲۴ استاد دیگر را هم اخراج کردند اکنون در دانشگاه منچستر شاغل شده ام . در شهریور ۱۴۰۲ برای تهیه برنامه درس‌ها به اتوماسیون مراجعه کرد و با حکم اخراج مواجه شدم.

عکس و سوابق شهرام عباسی استاد اخراجی دانشگاه فردوسی مشهد در آمریکا

سوابق

دکتر عباسی از سال ۹۵ هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد در دانشکده حقوق و علوم سیاسی بود. او از اساتید اهل سنت هست و بدون هیچ رانتی در دانشگاه فردوسی وارد شده است.

دکتر شهرام عباسی رئیس دانشکده علوم و دانشیار گروه فیزیک دانشگاه فردوسی مشهد، گرایش نجوم و اختر فیزیک برای سومین بار به عنوان یکی از محققان سرآمد و برتر کشور برگزیده شد.

انتخاب ایشان در راستای برنامه دستیابی به مرجعیت علمی جهانی از طرف معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری صورت پذیرفته است.

این برنامه با هدف افزایش کیفیت علمی کشور، افزایش تعاملات بین‌المللی با محققان معتبر جهان، استفاده از زیرساخت‌ها و امکانات مراکز معتبر علمی جهان و کمک به توسعه کیفی علم و فناوری کشور تدوین و اجرا خواهد شد. این برنامه در نظر دارد با شناسایی مستمر افراد توانمند علمی و ارائه حمایت‌های ویژه از این افراد، کشور را به سمت مرجعیت علمی در جهان سوق دهد.

source

توسط petese.ir