عکس نوشته تسلیت حادثه معدن طبس +‌عکس پروفایل و استوری طبس تسلیت

پیامک و متن تسلیت حادثه معدن طبس و درگذشت معدنچیان طبس همراه با عکس پروفایل و استوری طبس تسلیت به مناسبت حادثه انفجار معدن طبس عکس و پیام های تسلیت این حادثه تلخ برای شبکه های اجتماعی و واتساپ و اینستاگرام را در ادامه مطلب دریافت کنید:

عکس نوشته تسلیت حادثه معدن طبس +‌عکس پروفایل و استوری طبس تسلیت

عکس استوری و عکس پروفایل طبس تسلیت

شهادت تعدادی از هموطنان در انفجار تروریستی گلزار شهدا کرمان در سالگرد شهادت سردار سلیمانی را تسلیت‌می گوییم

ایران تسلیت / طبس تسلیت

*****

عکس استوری تسلیت انفجار معدن طبس برای پروفایل

عکس استوری تسلیت انفجار معدن طبس برای پروفایل

طبس تسلیت 🖤🌹🖤

درگذشت تعداد زیادی از هموطنان عزیزمان را در حادثه معدن طبس تسلیت می‌گوییم 🖤

🖤

بابا نان داد…

بابا برای نان دادن جان داد… 💔

عکس نوشته تسلیت حادثه معدن طبس +‌عکس پروفایل و استوری طبس تسلیت

با نهایت تأثر و تأسف، خبر جان باختن جمعی از کارگران زحمتکش در حادثه دلخراش معدن زغال سنگ طبس، جامعه ما را به سوگ نشاند.

این حادثه تلخ، بار دیگر ضرورت توجه به ایمنی در محیط‌های کار را یادآور شد. از دست دادن این عزیزان که در راه تامین معاش خانواده‌های خود تلاش می‌کردند، ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر است.

عکس نوشته تسلیت حادثه معدن طبس +‌عکس پروفایل و استوری طبس تسلیت

متن تسلیت انفجار معدن طبس

حادثه‌ی تلخ و ناگوار معدن زغال‌سنگ طبس و جان‌باختن تعدادی از کارکنان شریف و مصدومیت برخی دیگر از کارکنان زحمتکش این معدن، موجب تاثر عمیق اینجانب و جامعه‌ی ورزش و جوانان کشور شد.

با ابراز تاسف از این حادثه‌ی دردناک و غم‌انگیز، از صمیم قلب به خانواده‌ی محترم و داغدار این هموطنان عزیز، تسلیت عرض می‌کنم.

از خداوند متعال برای روح جانباختگان این حادثه‌ی تاسف‌بار، رحمت، مغفرت و آرامش و برای کلیه بازماندگان داغدار صبر و سلامتی مسئلت دارم.

متن تسلیت درگذشت معدنچیان طبس

حادثه معدن طبس تاکنون ۲۴ مصدوم داشته است

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جعفر میعادفر افزود: از ۲۴ مصدوم این حادثه تا صبح امروز، ۱۶ نفر برای دریافت خدمات تخصصی و فوق تخصصی به مراکز درمانی منتقل شدند و ۸ نفر نیز به صورت سرپایی در محل درمان شدند.

وی افزود: برای این حادثه ۱۳ دستگاه آمبولانس، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد اورژانس مشارکت دارند و امکانات اورژانس تا اعلام پایان حادثه، در محل حضور خواهند داشت.
۱۷ نفر در معدن طبس محبوس هستند

پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمردرباره آخرین وضعیت امدادرسانی در انفجار معدن طبس اظهار کرد: عملیات امدادرسانی همچنان ادامه دارد و در حال حاضر ۱۷ نفر محبوس داریم که با توجه به غلظت گاز در داخل تونل هاامداد رسانی را کند تر کرده است.

وی ادامه داد: امیدواریم با تدابیری که با دستور دکتر نامی اتخاذ شده، بتوانند شرایط را مهیا کنند تا امدادرسانی به این ۱۷ نفر هم به نتیجه برسد. مابقی اجسادی که به پزشکی قانونی منتقل شده است، به خانوادهها تحویل داده می شود.

رئیس جمعیت هلال احمر عنوان کرد: ۱۷ نفری که به بیمارستان انتقال یافته است، حال عمومی بهتری دارند.

عکس نوشته تسلیت درگذشت قربانیان حادثه معدن طبس + متن و عکس پروفایل

از شنیدن خبر غم‌انگیز حادثه انفجار در معدن زغال سنگ طبس که طی آن جمع زیادی از معدنچیان خدوم و سختکوش کشورمان جان خود را از دست دادند، عمیقا متأسف و متأثر شدم.

تعداد فوتی ها و مصدومان

حادثه انفجار معدن طبس ساعت ۲۱ شب گذشته به دلیل تصاعد آنی گاز متان در یکی از تونل‌های معدن زغال‌سنگ شرکت معدنجو رخ داد که در زمان حادثه جمعی از کارگران در بلوک C و B این معدن در طبس مشغول کار بودند.

امیدوارم با لطف الهی و تلاش‌های فداکارانه امدادگران، خبرهای خوبی از نجات افراد محبوس شده در معدن دریافت کنیم. از خداوند بزرگ برای درگذشتگان این حادثه تلخ و جانگداز رحمت و مغفرت واسعه و علو درجات، برای بازماندگان صبر و اجر و برای مصدومان شفای عاجل مسئلت می‌کنم.

تسلیت حادثه معدن طبس

شب گذشته طی نشت گاز و انفجار یک معدن در طبس تعدادی از کارگران آن جانباختند.
به همین خاطر جمعی از هنرمندان و ورزشکاران با انتشار پیام های تسلیت خود با خانواده های ایشان ابراز همدردی کردند.

source

توسط petese.ir