زمان پخش سریال چک برگشتی : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار این سریال برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

زمان پخش سریال چک برگشتی از 2 مهر 1403 از شبکه آی فیلم + ساعت و تکرار

سریال چک برگشتی به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری استو محصول سال ۱۳۹۰ در ژانر طنز،اجتماعی و خانوادگی است. این سریال بار اول در نوروز ۱۳۹۱ از شبکه یک پخش شد. اکنون قرار است مجدد از شبکه آی فیلم پخش شود. برای اطلاع از ساعت دقق پخش همراه ما باشید.

از جمله بازیگران  این سریال می توان به امیرجعفری ،ریما رامین فر، هدایت هاشمی،هومن برق نورد، یوسف صیادی، علی صالحی،امیر حمیدزاده،احمد مهرانفر،بهاره رهنما، فریبا نادری و… اشاره کرد.

داستان فیلم دربارهٔ یک دوره انتخابات مجلس است. دکتر مشرفی یکی از کاندیدهای مجلس است. مشاور او لطیف باید هر ماه بابت مهریه همسر سابق خود رؤیا دو سکه به او بدهد. همین دو سکه باعث دردسر او و مشرفی می‌شود. لطیف شغل شریف شرخری را دارد و مشکلات لطیف و کریم مشرفی حوادثی به همراه دارد و مجموعه طنزی را خلق می‌کند….

این سریال یعنی چک برگشتی به خوبی نشان می‌‌دهد که چگونه مشکلات اقتصادی و اجتماعی بر زندگی خانوادگی تاثیر می‌گذارند و چطور مردم با چالش‌‌های مختلف روبه‌رو می‌‌شوند.درواقع شخصیت لطیف، نماینده افرادی است که به دلیل مشکلات مالی و اجتماعی، با چالش‌‌های جدی روبه‌رو هستند و برای بهبود اوضاع با همه‌ی توان‌ خود تلاش می‌کنند تا به زندگی‌شان سر و سامان دهند.

زمان پخش سریال چک برگشتی

ساعت تکرار و زمان پخش سریال چک برگشتی از شبکه آی فیلم

این مجموعه از چهارشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳ ، هر روز ساعت ۲۱ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و بازپخش آن نیز در۴ بامداد و ۱۳ روز بعد خواهد بود.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی و زیبا لذت ببرید.

همراه ما باشید.

source

توسط petese.ir