فیلم صنوبر : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران فیلم با اسامی و عکس ها و نقش های هنرپیشه های این فیلم همراه با اسامی عوامل با بازی حسین محجوب،محمود پاک‌ نیت،پریوش نظریه و… در ادامه مطلب میخوانید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم صنوبر + خلاصه داستان فیلم صنوبر

فیلم صنوبر به کارگردانی و نویسندگی مجتبی راعی و تهیه کنندگی مهدی همایون فر در ژانر اجتماعی،درام و خانوادگی محصول سال ۱۳۸۰ است. این فیلم در زمان اکران خود طرفداران زیادی داشت. اکنون نیز قرار است ۱ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش شود.

خلاصه داستان

این فیلم به زندگی سید روح الله خمینی و وقایعی که پس از انقلاب مشروطیت تا روی کار آمدن رژیم پهلوی و شروع جنگ جهانی اول اتفاق می‌افتد پرداخته است….

فیلم صنوبر

اسامی بازیگران فیلم صنوبر

محمود پاک‌ نیت

زادهٔ ۱۰ دی ۱۳۳۱ بازیگر اهل ایران است. او از سال ۱۳۴۸ به فعالیت در عرصه سینما، تلویزیون و تئاتر پرداخت. محمود با مجموعه پرطرفدار روزی روزگاری به محبوبیت دست یافت و محبوبیت او با مجموعه‌های پس از باران و پشت کوه‌های بلند ادامه یافت. او در سریال یوسف پیامبر در نقش یعقوب پیامبر ایفای نقش کرده‌است. او در شهریور ۱۳۵۸ با مهوش صبرکن بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد

بازیگران فیلم صنوبر

محمود پاک‌ نیت بازیگر نقش اصلی فیلم صنوبر

پریوش نظریه

زاده ۳ بهمن ۱۳۴۸ بازیگر، مستندساز و عکاس ایرانی است. او برای ایفای نقش در دومین فیلم خود پدر برنده جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.او در بسیاری از جشنواره‌های معتبر داخلی به عنوان داور حضور داشته‌است و عضو هیئت معرفی فیلم ایرانی به مراسم اسکار ۲۰۲۲ نیز بوده‌است.

خلاصه فیلم صنوبر

دیگر عوامل

نویسنده : مجتبی راعی.فیلم بردار : حسین جعفریان.تدوین گر : مهرزاد مینویی.کارگردان : مجتبی راعی.تهیه کننده : مهدی همایون فر

source

توسط petese.ir