سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من ظرفیت تبلیغی و حمایتی خود را در اختیار کسب‌وکارهای اینترنتی دارای مجوز قرار می‌دهد.

به گزارش فارنت به نقل از روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با بهره‌گیری از ظرفیت‌های سوپر اپلیکیشن «ایرانسل‌من»، از فروشگاه‌های اینترنتی، حمایت می‌کند. این حمایت با هدف افزایش تعداد شرکای تجاری فعال در قسمت «مالی و خرید» از بخش محبوب‌های سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من اجرا شده و به فروشگاه‌های اینترنتی که ثبت حقوقی شده‌اند، تعلق پیدا می‌کند.

سوپراپلیکیشن «ایرانسل‌من» با بیش از 20 میلیون مشترک فعال ماهانه، دریچه ورود به سرویس‌ها و خدمات دیجیتال، برای کاربران ایرانسلی و غیرایرانسلی است. ایرانسل‌من به پشتوانه زیرساخت‌های اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، ظرفیت تبلیغی و حمایتی خود را در اختیار فروشگاه‌های اینترنتی دارای مجوز قرار می‌دهد.

کسب‌وکارها می‌توانند از طریق صفحه درخواست همکاری در وبسایت ایرانسل، برای حضور در قسمت «مالی و خرید» از بخش محبوب‌های سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من، اعلام آمادگی کنند. تا کنون کسب‌وکارهایی از جمله بانی‌مد و بیمه‌بازار، در این بخش قرار گرفته‌اند. همچنین ایرانسل به زودی مدل‌های پرداخت متفاوت برای مشتریان فروشگاه‌های اینترنتی فراهم می‌کند. تا شرایط خرید برای  کاربران آنها تسهیل شده و منجر به افزایش فروش شود.

ایرانسل در این دوره از حمایت از فروشگاه‌های اینترنتی، ظرفیت‌های تبلیغی سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من را نیز در اختیار شرکای تجاری جدید خود قرار می‌دهد. کسب‌وکارهایی که ظرف مدت 2 هفته از شروع همکاری، امور فنی مرتبط با نمایش کسب‌وکار خود در سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من را انجام دهند، از مزایای تبلیغاتی بهره‌مند می‌شوند. از جمله «پاپ‌آپ ایرانسل‌من به مدت 3 ماه»، «ارسال پیامک به کاربران» و «قرار دادن کد تخفیف در صفحه تکان شفت‌انگیز ایرانسل‌من».

ایرانسل به عنوان اولین اپراتور ارائه دهنده 5G برنامه جامع «تحول دیجیتال» را با هدف توانمندسازی جامعه ایرانی در سبک زندگی دیجیتال، در دستورکار خود قرار داده است. ایرانسل به عنوان شرکت پیشرو در تحول دیجیتال، گسترش همکاری با کسب‌وکارهای الکترونیک را در دستور کار خود قرار داده است.



source
کلاس یوس

توسط petese.ir