بازی Star Wars Outlaws در سی روز اول عرضه، تنها یک میلیون نسخه فروخت و انتظار نمی‌رود که در آینده بتواند فروش بیشتری داشته باشد.

این بازی در زمان عرضه با مشکلات متعددی روبرو بود که برخی از آنها باعث شد شرکت یوبی‌سافت تغییرات قابل‌توجهی در بازی ایجاد کند.

این مشکلات منجر به بازخوردهای نه‌چندان مثبت از سوی بازیکنان شد و بازی هم امتیازات خیلی بالایی در سطح جهانی دریافت نکرد. بنابراین جای تعجب نیست که این بازی تنها یک میلیون نسخه در یک ماه پس از عرضه خود فروخته باشد.

بازی Star Wars Outlaws تنها 1 میلیون نسخه پس از عرضه فروخته است

فروش این بازی بسیار کمتر از انتظارات یوبی‌سافت بوده و به همین دلیل، این شرکت اظهار کرده که عملکرد بازی «ضعیف‌تر از حد انتظار» بوده است. همین مسائل یکی از دلایل تاخیر قابل‌توجه در انتشار بازی Assassins Creed Shadows به شمار می‌رود که از نوامبر ۲۰۲۴ (آبان) به فوریه ۲۰۲۵ (بهمن) موکول شد.

برای مقایسه، بازی Assassins Creed Mirage طی سه ماه از زمان انتشار توانست به فروش پنج میلیون نسخه دست یابد. تریلرها و دموی‌های اولیه Star Wars Outlaws در ابتدا توانستند بازیکنان را با وعده‌ی یک دنیای وسیع و جهان‌ باز و داستان جدید و اورجینال هیجان‌زده کنند، اما با گذشت زمان و نزدیک شدن به تاریخ انتشار، هیجان پیرامون این بازی کاهش یافت و ویدیوهای گیم‌پلی منتشرشده، نتوانستند انتظارات بازیکنان را برآورده کنند.

کاربران در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها، کمتر با شوق و هیجان درباره بازی جدید جنگ ستارگان صحبت می‌کردند و در نهایت، تنها کلیپ‌هایی از مشکلات فنی بازی و سکانس‌های ضعیف مخفی‌کاری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. اگر چه یوبی‌سافت برخی از این مشکلات را با به‌روزرسانی‌های پس از عرضه رفع کرد، اما موفق نشد جلوی بازخورد نامطلوب پس از عرضه را بگیرد.

این عنوان تا به این لحظه نتوانسته است عملکردی خوب از خود نشان دهد، حالا باید دید در آینده چه اتفاقی برای این بازی و شرکت یوبی‌سافت خواهد افتاد. نظر شما چیست ؟

source

توسط petese.ir