فیلم کشتی هولناک ارسلان بیک بوکسور روسی با خرس قهوه ای!!

فیلم درگیری و کشتی ارسلان بیک بوکسور روسی با خرس را کامل ببینید که با واکنش های زیادی همراه بوده و تحسین کاربران شبکه های احتماعی را در پی داشته است. اما ماجرا چه بود؟:

کشتی ارسلان بیک محمودوف بوکسور سنگین وزن روسیه ای با یک خرس قهوه ای بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشته است. نکته جالب این ماجرا این است که در پشت صحنه به مخمودوف توصیه می شود که خرس را زیاد عصبانی نکند تا دچار مشکل نشود.

فیلم کشتی هولناک ارسلان بیک بوکسور روسی با خرس قهوه ای!!

کشتی ارسلان بیک با خرس

کشتی گرفتن ارسلان بیک با یک خرس را در ویدئوی زیر ببینید:

 

ارسلان بیک کیست

ارسلان‌بیک بوکسور و کشتی گیر ۳۵ ساله و اهل روسیه است که تاکنون مدال ها و عناوین قهرمانی زیادی را کسب کرده است. محمودوف سیزدهمین پیروزی بدون باخت خود را در مسابقات مشت زنی، سنگین وزن در مونتریال کانادا با شکست مبارز دیگری بنام تیپر رقم زد. او بوکسور پر افتخار روسی است که سوابق زیادی در عرصه بوکس دارد.

ارسلان بیک کیست

سوابق

این بوکسور حرفه ای ۲۰ مبارزه انجام داده و در ۱۹ مبارزه پیروز شده است. ارسلان‌بیک محمودوف ستاره ۳۵ ساله بوکس جهان که ملیتی روس دارد و در تمامی ۲۱ فایت خود، ۱۹ بار برنده شده و از این ۱۹ بار، در هجده مرتبه رقبای خود را ناک اوت کرده، به تازگی یک چالش بسیار عجیب را تجربه کرد و ویدئو را با دنبال کنندگانش در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

source

توسط petese.ir