روز گذشته نشستی با حضور اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس و وزیر ارتباطات برگزار شد. وزیر ارتباطات در جریان این جلسه موضوعاتی مانند توسعه زیرساخت‌ها و رفع نقاط کور ارتباطی را مورد بررسی قرار داد.

روز گذشته اولین جلسه شورای‌عالی فضای مجازی در دولت چهاردهم، به ریاست مسعود پزشکیان برگزار شد. به گزارش زومیت هم‌زمان با این جلسه، نشستی با حضور وزیر ارتباطات و اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس برگزار شد.

راهنمای خرید تکراتو

تقویت و توسعه زیرساخت‌ها در اولویت است

این اولین بار بود که ستار هاشمی در سمت وزیر، در کمیسیون صنایع و معادن مجلس حاضر می‌شود. هم‌زمانی این نشست با اولین جلسه شورای‌عالی فضای مجازی، باعث شد به صورت خلاصه برگزار شود.

رئیس جمهور در جلسه روز گذشته خود موضوعاتی مانند رفع فیلترینگ و مشکلاتی که در کشور ایجاد کرده را مورد بررسی قرار داد. از سوی دیگر اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس در نشست خود مشکلاتی مانند ضعف اینترنت، سرعت اینترنت، تقویت زیرساخت‌ها و رفع نقاط کور ارتباطی را با وزیر ارتباطات در میان گذاشتند.

زهرا سعیدی مبارکه می‌گوید در جریان این نشست احکام برنامه هفتم توسعه مورد بررسی قرار گرفته و نمایندگان دغدغه‌های خود را عنوان کرده‌اند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس به نقل از ستار هاشمی می‌گوید:

این وزارتخانه در حال تدوین برخی آیین‌نامه‌ها در راستای اجرای برنامه هفتم توسعه در زمینه هوش مصنوعی،‌ اقتصاد دیجیتال و موارد مشابه است تا روند ارتباط با دستگاه‌های مرتبط تسهیل شود.

بیشتر بخوانید:

source
کلاس یوس

توسط petese.ir