به گزارش خبر ورزشی، پیرو جلسه اخیر هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و تاکید دوباره بر تمدید قرارداد اوستون اورونوف این بازیکن و مدیر برنامه‌اش هنوز پاسخی در این باره به باشگاه پرسپولیس نداده‌اند.

اخبار رسیده از افراد نزدیک به این بازیکن ازبکستانی حکایت از آن دارد که همچنان یک پیشنهاد بسیار مطلوب از سوی یکی از تیم‌های قطری در دست مدیر برنامه‌های اورونوف است که باعث شده این بازیکن – که در سایت ترانسفر مارکت با قیمت دو و نیم میلیون یورو ارزش‌گذاری شده – در تصمیم گیری برای آینده‌اش دچار تردید شود.

طبق آنچه در قرارداد اورونوف و باشگاه پرسپولیس منعقد شده این بازیکن تا تاریخ نهم تیرماه سال ۱۴۰۴ یعنی پایان فصل فوتبالی جاری با این تیم قرارداد دارد و تا آن زمان می‌تواند در این باره تصمیم‌گیری کند که آیا می‌خواهد در پرسپولیس بماند یا نه.

آنچه در حال حاضر در این ارتباط از باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسد این است که اورونوف به رغم علاقمندی زیادش به تیم پرسپولیس و هواداران این تیم فعلاً تصمیمی در رابطه با تمدید قرارداد نگرفته است.

چرا اورونوف با پرسپولیس تمدید نمی‌کند؟

شنیده‌ها حاکی از آن است که احتمال دارد مدیر برنامه این بازیکن به باشگاه پرسپولیس پیشنهاد بدهد در صورت تامین خواسته‌های مالی بازیکنش قرارداد اورونوف به مدت دو فصل دیگر با باشگاه پرسپولیس تمدید شود اما این منوط بر آن است که پیشنهاد دیگر اورونوف ارزش بیشتری نسبت به پیشنهاد پرسپولیس نداشته باشد یا اینکه در این حد فاصل پیشنهاد وسوسه انگیزتری از تیم های بهتر و احتمالا اروپایی دریافت نکند.

ناگفته نماند؛ استون اورونوف در فصل زمستانی نقل و انتقالات لیگ برتر بیست و سوم به پرسپولیس پیوست و در نیم فصل دوم لیگ برتر گذشته از ارکان اصلی و موثر در رسیدن این تیم به عنوان قهرمانی به شمار رفت.

source

توسط petese.ir