مدیر عامل کارگزاری بانک سامان در گفت‌وگو با «سنا»:



دامنه نوسان نباید تحت هیچ شرایطی افزایش می‌یافت/ اتخاذ تصمیمات عجولانه به بازار لطمه می‌زند



بورس


دامنه نوسان نباید تحت هیچ شرایطی افزایش می‌یافت/ اتخاذ تصمیمات عجولانه به بازار لطمه می‌زند

  بزرگنمايي:


فصل اقتصاد – مدیر عامل کارگزاری بانک سامان تثبیت دامنه نوسان قیمت سهام در شرایط فعلی اقدام مثبتی بود. در شرایط فعلی دامنه نوسان تحت هیچ شرایطی نباید افزایش یابد.

حمیدرضا مهرآور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا) ، با اشاره به نظر برخی از فعالان بازار درخصوص لزوم افزایش دوباره دامنه نوسان اعلام کرد: تعجب می‌کنم از افرادی که در وضعیت فعلی به دنبال افزایش دامنه نوسان هستند.
او با اعلام این‌که سازمان بورس تصمیم بسیار درست و هوشمندانه‌ای را در زمینه تثبیت دامنه نوسان در محدوده مثبت و منفی یک درصد اتخاذ کرد، گفت: سازمان بورس پس از سال‌ها، بار دیگر، تصمیم بسیار درست و به موقعی را اتخاذ کرد و در بهترین زمان، به کاهش دامنه نوسان و سپس تثبیت آن اقدام کرد.
مهرآور توضیح داد: ریسک سیستماتیک حاکم بر اقتصاد به شدت بالاست، در نتیجه نباید تحت هیچ شرایطی دامنه نوسان افزایش یابد و باید تا زمان حصول اطمینان از حذف همه ریسک‌های سیاسی شاهد انجام معاملات با دامنه نوسان محدود باشیم.
مدیر عامل کارگزاری بانک سامان گفت: در همه بورس‌ها و بازارهای مالی دنیا، زمانی که مسوولان شاهد وجود ابهام در حوزه بازار سرمایه هستند، به منظور حفظ منافع سهامدار خرد به اعمال محدودیت در دامنه نوسان اقدام می‌کنند.
او تاکید کرد: اتخاذ تصمیمات عجولانه‌ای که فقط منافع اقلیتی از سرمایه گذاران را تامین می‌کند، به بازار لطمه می‌زند.







source

توسط petese.ir