طرفداری | کارلو آنچلوتی ضعف‌های محسوس فردی و تاکتیکی رئال مادرید در بازی با لیل را پذیرفت.

دیدار تیم‌های لیل و رئال مادرید از هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، فصل ۲۵-۲۰۲۴ با برتری ۱-۰ لیل به پایان رسید. در شب نمایش ناامیدکننده و بسیار ضعیف رئال مادرید، لیل در هر دو نیمه بهتر عمل کرد و در نهایت با با شایستگی‌ پیروز شد.

آنچلوتی اعتراف کرد که تیمش مقابل لیل نمایش ضعیفی داشته و حریف شایسته پیروزی بوده است. او به اشتباهات تیم در بازی، از جمله فقدان تهاجم و مشکلات در حفظ توپ، اشاره کرد. به نقل از اکیپ، سرمربی ایتالیایی گفت: آن‌چه رخ داد

نتیجه‌ای که رقم خورد برای ما غیرعادی بود، اما حریف بسیار خوب بازی کرد و شایسته پیروزی بود. بازی را برای ما خیلی سخت کرد. آنها در دوئل‌ها و سایر جنبه‌های بازی از ما بهتر بودند. ما باید این را بپذیریم و از اشتباهاتمان درس بگیریم. آیا تیم برای این بازی آماده بود؟

اگر به این بازی نگاه کنیم، اشتباهات زیادی، مخصوصاً در نیمه اول و در انتقال توپ، انجام دادیم. ما تهاجمی نبودیم، آنها خوب بازی کردند بنابراین این نتیجه منطقی است. ما باید عملکرد خودمان را بهبود ببخشیم. مالکیت توپ خوب نبود و ایده‌های کمی برای حمله داشتیم. این واضح است. مهاجمان ما به عمق نیاز داشتند و ما نتوانستیم برای آن‌ها فرصت ایجاد کنیم. آیا لیل غافلگیرتان کرد؟

نه، اصلاً. آنها مقابل لوهاور بسیار خوب بازی کردند. آنها می‌دانند چگونه با توپ بازی کنند و از ما بیشتر انگیزه داشتند. ما عطش لازم را نداشتیم. این اولین شکست از ژانویه است اما چند هفته است که رئال مادید واقعی را ندیده‌ایم…

اگر صادق باشم، این انتقادات عادلانه و درست است. به این شکست خیلی نیاز داشتیم چون به ما هشدار داد. پارسال مقابل اتلتیکو باختیم و همه چیز از آنجا شروع شد. از هواداران می‌خواهم آرام باشند.

source

توسط petese.ir