بازیگر نقش هستی در سریال گردن زنی : هلن نقی لو متولد دهه ۶۰ بازیگر تئاتر،سینما و تلوزیون است. این هنرمند گرچه زیاد جلوی دوربین نرفته اما توانسته خودش را ثابت کند و آثار زیادی نیز بازی کند. این بازیگر آثار زیادی نیز بازی کرده است که در ادامه به بیوگرافی،آثار،اینستاگرام و همسر هلن نقی لو خواهیم پرداخت.در ادامه به بیوگرافی کامل تر به هلن نقی لو بازیگر نقش هستی در سریال گردن زنی پرداخت.

هلن نقی لو بازیگر نقش هستی در سریال گردن زنی کیست + بیوگرافی هلن نقی لو

هلن نقی لو متولد دهه ۶۰ بازیگر تئاتر،سینما و تلوزیون است. این هنرمند گرچه زیاد جلوی دوربین نرفته اما توانسته خودش را ثابت کند و آثار زیادی نیز بازی کند. این بازیگر آثار زیادی نیز بازی کرده است.تجربه بازیگری در تئاتر برای هلن نقی لو بسیار ارزشمند بوده است. او معتقد است که تئاتر به بازیگران کمک می‌کند تا توانایی‌های خود را در زمینه‌های مختلف بازیگری، ازجمله کنترل صدا، بدن و بیان احساسات، بهبود بخشند. این توانایی‌ها به او کمک کرده است تا در مقابل دوربین نیز حضور موفقی داشته باشد. همچنین هلن نقی لو جایزه ی بهترین بازیگر زن جشنواره love film festival اسپانیا را برای بازی در فیلم کوتاه پنهانی به کارگردانی سعید رضایی کسب کرده است.

نقش هستی در گردن زنی

هلن نقی لو در سریال گردن زنی نقش هستی معشوقه مسعود پدر بارن را بازی می کند.

در این سریال بازیگرانی چون رویا نونهالی، الهام پاوه‌نژاد، حسن معجونی، پوریا رحیمی‌سام ،کیسان دیباج،سمیرا حسن پور و…. بازی می کنند.

در خلاصه سریال نمایش خاانگی گردن زنی آمده سرنوشت باران و نیما در شب عروسی‌شان که با آزادی خلافکار سابقه‌داری به نام شاهرخ تغییر کرده و سبب فاش شدن رازهای خانوادگی بسیار زیادی پیرامون آنها و تک تک افراد خانواده‌هایشان می‌شود.

همسر هلن نقی لو کیست

متاسفانه از وضعیت تاهل و زندگی شخصی ایشان چیزی در دست نیست.

صفحه اینستاگرام

پیج رسمی و صفحه شخصی ایشان در اینستاگرام با نشانی* در دسترس عموم قرار دارد.

بازیگر نقش هستی در سریال گردن زنی

همراه ما باشید

source

توسط petese.ir