پافر زنانه : در پاییز که هوا کمی خنک است می توانید از پافر استفاده کنید و استایل های زیبایی بسازید . در ادامه همراه ما حرف تازه ای ها باشید تا راهنما خرید پافر را برایتان بگذاریم. همراه ما باشید.

مدل های کوتاه و بلند پافر زنانه و دخترانه جدید و لاکچری 1403 + راهنمای خرید

مدل های کوتاه و بلند پافر زنانه و دخترانه جدید و لاکچری ۱۴۰۳ + راهنمای خرید

پافر چیست ؟

پافر یک کت ساده ضد آب است که معمولاً با پر غاز یا اردک و یا عایقها و الیاف مصنوعی پر می‌شود و چون با پر، پرشده پف می‌کند و به همین دلیل پافر نامیده می‌شود. خطوط افقی و عمودی دوخته شده روی پافر تنها به دلیل ایجاد طرح و نقش نیست بلکه اینها کمک می‌کنند پرها در جای خود بمانند و توزیع یکنواختی را در لایه داخلی کت ایجاد کنند درست مانند دوخت روی لحاف! بسته به نوع دوخت و کیفیت الیاف استفاده شده میزان گرمایی که ارائه می‌دهند متفاوت است.

پافر زنانه

وزن پافر :

وزن ​​یک پافر از حدود ۲۰۰ گرم تا ۳ کیلو متفاوت است. یعنی کمی سنگین تر از وزن بادگیر معمولی و حدود نیمی از وزن یک کت یا پالتوی چرمی. پافرهای دارای الیاف مصنوعی معمولاً مقداری سنگین‌تر هستند. یک استاندارد خوب برای وزن یک پافر روزمره حدود نیم کیلو است.

پافر دخترانه

پافر زیپ دار یا بدون زیپ :

به دنبال پافرهای زیپ دار باشید، ترجیحاً با یک لایه که در زیر یا روی زیپ کشیده می‌شود تا محافظت بیشتری بدهد. پافری که فقط با دکمه بسته می‌شود، یا دارای زیپ ارزان قیمتی است که هوای سرد و رطوبت واردش می‌شود، شما را به دردسر می‌اندازد.

پافر زیپ دار

فرم پافر دخترانه :

بهتر است از پافری استفاده کنید که در قسمت کمر تنگ بوده و کمر شما را محافظت کند. این گونه پافر ها غالبا دارای کمربند هستند. به علاوه اینکه با توجه به اهمیت محافظت شدن از سرما توسط لباس بهتر است نوع کلاه دار این جلیقه را انتخاب کنید. بسیاری از افراد نسبت به این موارد بی توجه هستند و امکان محافظت از سرما را انتخاب انواع دیگر از خود میگیرند. به علاوه اینکه با انتخاب انواعی از این جلیقه که دارای کمر تنگی نمی باشد خود را تاحدودی چاق تر از آنی که هستند نشان میدهند.

راهنمای خرید پافر زنانه

همراه ما باشید

source

توسط petese.ir