رندرهای جدید شیائومی 15 پرو فاش شده‌اند که طراحی، رنگ‌بندی و ماژول دوربین پشت گوشی را به نمایش می‌گذارند.

به گزارش androidheadlines، یکی از کابران شبکه ایکس به‌نام Kartikey رندرهای جدید شیائومی 15 پرو را پیش از رونمایی در ماه آینده فاش کرده است. تصاویر تازه منتشر شده از پرچمدار بعدی شیائومی، نشان می‌دهند که این دستگاه همچنان از ماژول دوربین مربعی بزرگ نسل قبلی پیروی می‌کند. اما نکته‌ای که در این رندرها جلب توجه می‌کند، فلاش LED است که حالا در بیرون جزیره دوربین قرار دارد.

راهنمای خرید تکراتو

به نظر می‌رسد دلیل این تغییر طراحی، این باشد که شیائومی می‌خواهد یک ماژول فوکوس خودکار لیزری قدرتمند را در جزیره دوربین جای دهد.

رندرهای جدید شیائومی 15 پرو رنگ‌بندی دستگاه را نشان می‌دهند

ظاهرا گوشی Xiaomi 15 Pro ساختاری شیشه‌ای با فریم فلزی و صاف خواهد داشت و در سه رنگ مشکی، سفید و نقره‌ای عرضه خواهد شد. این احتمال وجود دارد که شیائومی، این رنگ‌های را با نام‌های متفاوت معرفی کند.

در برخی گزارش‌ها آمده که شیائومی 15 پرو یک نسخه‌ی ویژه با بدنه‌ای از جنس تیتانیوم نیز خواهد داشت. به نظر می‌رسد شیائومی مدل تیتانیوم دیزرت (Desert) را برای رقابت مستقیم با آیفون 16 پرومکس و احتمالا با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای به بازار عرضه کند.

مشخصات فنی شیائومی 15 پرو چیست؟

پیش از این نیز رندرها و گزارش‌های دیگری منتشر شده که جزئیات شیائومی 15 پرو را فاش کرده بودند. اطلاعات و رندرهای جدید شیائومی 15 پرو با نمونه‌های قبلی مطابقت دارد.

پرچمدار بعدی شیائومی به یک نمایشگر 6.78 اینچی آمولد چهار انحنا که توسط شرکت TCL توسعه یافته مجهز است. نمایشگر مذکور رزولوشن K2 با تراکم پیکسلی بیش از PPI 500 را بانرخ نوسازی 120 هرتز ارائه می‌کند.

مغز متفکر گوشی هوشمند 15 پرو شیائومی یک تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 است که با حداکثر 16 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت حافظه داخلی جفت می‌شود.

رندرهای جدید شیائومی 15 ، طراحی، گزینه‌های رنگی و ماژول دوربین عقب را به نمایش می‌گذارد

ماژول دوربین سه‌گانه در عقب نیز متشکل از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور 1/1.3 اینچ و دیافراگم f/1.4، دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌ماکرو 50 مگاپیکسلی با زوم 5 برابر و فاصله‌ فوکوس حداقل 30 سانتی‌متری است. با توجه به مشخصات دوربین‌های عقب و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی می‌تواند انتظار داشت که با یکی از بهترین گوشی های شیائومی از نظر دوربین مواجه هستیم.

منبع انرژی این دستگاه یک باتری غول‌پیکر 6000 میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 90 وات با سیم و 80 وات بیسیم و شارژ معکوس 10 وات بی‌سیم پشتیبانی می‌کند؛ خصیصه‌ای که حتی در سری خانواده آیفون 16 آخرین دستگاه‌های تولید اپل نیز وجود ندارد.

به ادعای شیائومی، پرچمدار جدیدش تا 5 بروزرسانی سیستم‌عامل اندروید دریافت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

source
کلاس یوس

توسط petese.ir