بنا به اعلام یک منبع موثق، نسخه iOS 18.1 همراه با هوش مصنوعی Apple Intelligence در ۲۸ اکتبر مصادف با ۷ آبان در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

مارک گرمن خبرنگار پایگاه خبری بلومبرگ در جدیدترین خبرنامه خود خبر داد اپل قصد دارد iOS 18.1 را در ۲۸ اکتبر ۲۰۲۴ منتشر کند. در این به‌روزرسانی اولین مجموعه از قابلیت‌های Apple Intelligence در اختیار کاربران آیفون ۱۵ پرو و ​​آیفون ۱۶ قرار خواهد گرفت.

گرمن همچنین خاطرنشان کرد عرضه iOS 18.1 به تعویق افتاده است تا شرکت زمان بیشتری برای آماده سازی سرورهای ابری خود به منظور افزایش ترافیک داشته باشد.

قابلیت‌های متنوعی در نسخه جدید در دسترس قرار خواهد گرفت که از جمله آن‌ها می‌توان به ابزارهای پیشرفته پیام کوتاه، رابط جدید سیری و همچنین امکان خلاصه‌سازی نوتیفیکیشن‌های اپلیکیشن‌های مختلف مانند Messages و Mail اشاره کرد. علاوه بر این، ابزار جدید Cleanup نیز به اپلیکیشن Photos افزوده خواهد شد که بر اساس آن کاربران قادر خواهند بود با استفاده از هوش مصنوعی مولد عناصر یا اشیای ناخواسته را از تصاویر حذف کنند.

سایر قابلیت‌های پیشرفته‌تر، از جمله پشتیبانی از ChatGPT و امکان ایجاد ایموجی‌های سفارشی از طریق هوش مصنوعی Genmoji، با به‌روزرسانی iOS 18.2 منتشر خواهد شد. احتمالا می‌رود نسخه iOS 18.2 در ماه دسامبر در دسترس دارندگان آیفون قرار بگیرد.

علاوه بر این، مدل به روز شده دستیار هوش مصنوعی سیری با قابلیت ارائه پاسخ‌های شخصی سازی شده احتمالاً در اوایل سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد.

source
کلاس یوس

توسط petese.ir