اخیرا ایستراگ جالبی در رابطه با یکی از اشتباهات نسخه ریمستر بازی سایلنت هیل 2، در نسخه ریمیک یافت شده که توجه تیم بلوبر به طراحی این بازی را به خوبی نمایان می‌کند.

نسخه بازسازی شده بازی Silent Hill 2 در کمتر از ۲۴ ساعت دیگر روی پلی‌استیشن 5 و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود، اگرچه که این اولین تلاش برای ریسمتر یا ریمیک این سری نخواهد بود. در سال ۲۰۱۲، یک نسخه کالکشن از این سری بازی روی PS3 منتشر شد که با توجه به مشکلات فنی عمده‌اش، از آن به عنوان یکی از بدترین بازی‌های تاریخ یاد می‌شود.

یکی از عجیب‌ترین اتفاقات این بازی، تابلویی با عنوان Silent Hill Ranch بود که از فونت عجیب Comic Sans در یک بازی ترسناک استفاده می‌کرد! با این وجود خوشبختانه این چنین مشکلاتی روی ریمیک این عنوان وجود نخواهد داشت و سازندگان هم برای آن که خیال شما را راحت کنند، این تابلو را داخل یکی از مراکز زباله بازی پنهان کرده‌اند!

بازیکنانی که طی حالت دسترسی زودهنگام بازی ، موفق به ورود به مزرعه سایلنت هیل شدند، این تابلو را داخل یک انبار متروکه، آن هم همراه با زباله‌ها و دیگر لوازم دور ریختنی پیدا کرده‌اند! جزئیات به کار رفته در بازی نشان می‌دهد که تیم Bloober در بازسازی Silent Hill 2 حسابی زمان گذاشته و ریزترین جزئیات را هم در نظر گرفته است.

source

توسط petese.ir