باتری ویوو ایکس 200 از دیگر پرچمداران مطرح بازار مانند اوپو فایند ایکس 8 و شیائومی 15 بزرگتر خواهد بود. ویوو به لطف فناوری آند سیلیکون به این موفقیت دست یافته است.

شرکت ویوو قصد دارد که سه پرچمدار جدید خود با نام‌های Vivo X200 ،Vivo X200 Pro mini و Vivo X200 Pro را در تاریخ 14 اکتبر در چین معرفی کند. در گزارش‌های پیشین گفته شده بود که نسخه مینی و جمع‌وجور این سری دارای یک باتری عظیم 5700 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. اکنون، بر مبنای گزارش وب‌سایت خبری gizmochina، به نظر می‌رسد که نسخه پایه این سری نیز دارای یک باتری با ظرفیت 5800 میلی آمپر ساعت خواهد بود.

راهنمای خرید تکراتو

باتری ویوو ایکس 200

گفته می‌شود که ویوو در گوشی‌های سری ویوو ایکس 200 فناوری باتری آند سیلیکونی را به کار گرفته که در یک حجم معین ظرفیت بیشتری را بسته‌بندی می‌کند. در مقابل، دو گوشی Xiaomi 15 و Oppo Find X8 به ترتیب ظرفیت باتری 5400 و 5700 میلی آمپر ساعتی را ارائه خواهند داد.

شایان ذکر است که تمام دستگاه‌های نام برده از یک فرم و طراحی فشرده استفاده می‌کنند. طبق اطلاعات منتشر شده، شیائومی 15، اوپو فایند X8 و ویو X200 به ترتیب دارای نمایشگرهای 6.3، 6.5 و 6.6 اینچی خواهند بود. این مسئله کمی باعث تعجب کاربران شده، چرا که در گذشته اکثر پرچمداران جمع‌وجور در فروش با شکست مواجه شده‌اند و به مرور شرکت‌های سازنده به مدل‌های بزرگتر روی آورده‌اند.

باتری ویوو ایکس 200

یکی از دلایل اصلی انتخاب فرم و طراحی بزرگ می‌تواند ظرفیت و طول عمر باتری باشد. حتی مدل‌های سال گذشته مانند اوپو فایند ایکس 7 ( 6.78 اینچی) با وزنی بیش از 200 گرم تنها توانستند باتری 5000 میلی آمپر ساعتی را در خود جای دهند. با این حال، به نظر می‌رسد که استفاده از ماده جدید آند سیلیکون در باتری، اکثر این مشکلات و موانع را از بین برده و دیگر در پرچمداران خبری از عمر باتری ضعیف، اندازه‌های غول پیکر و وزن‌های سنگین نیست.

شرکت اوپو قبلا تأیید کرده که اوپو Find X8 علیرغم داشتن باتری بزرگ‌، کمتر از 200 گرم وزن خواهد داشت. طبق اطلاعات فاش شده، ضخامت این گوشی 7 میلی‌متر و وزن آن تنها 190 گرم خواهد بود. از سوی دیگر، مدل‌های پرو و اولترا احتمالا با ظرفیت بیش از 6000 میلی ‌آمپر ساعت، عمر باتری بسیار بیشتری را در اختیار کاربران قرار خواهند داد.

منبع اطلاعاتی در ادامه بیان کرده که دو گوشی پرچمدار شرکت‌های ویوو و شیائومی دارای شارژ سریع سیمی 90 واتی خواهند بود، در حالی که اوپو فایند ایکس 8 از شارژ سریع 80 واتی پشتیبانی خواهد کرد. متاسفانه هنوز اطلاعاتی درباره ابعاد و وزن vivo X200 در دست نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره ظرفیت باتری ویوو ایکس 200 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

source
کلاس یوس

توسط petese.ir