باتوجه‌به اهمیت روزافزون مبحث مصرف انرژی، بسیاری از کاربران به خرید بهترین شوفاژ و رادیاتور برقی کم مصرف روی آورده‌اند. جالب است بدانید که این تجهیزات برقی به‌راحتی قابل حمل هستند؛ بنابراین، با هیچ‌گونه محدودیتی برای محل نصب مواجه نخواهند بود و همچنین احتیاجی به لوله‌کشی نخواهند داشت. اکثر برندهای سازنده رادیاتورهای برقی، این تجهیزات را به‌صورت کم‌مصرف طراحی و تولید می‌کنند؛ همچنین، به‌لطف قیمت اقتصادی آن‌ها، هیچ‌گونه فشار مالی به افراد برای تکمیل سیستم‌های گرمایشی خانه‌هایشان وارد نمی‌آید. جهت آشنایی با بهترین شوفاژ و رادیاتور برقی کم مصرف در بازار ایران، متقاضیان همواره باید به بررسی ویژگی‌های مختلف مهم‌ترین تولیدکنندگان خارجی و داخلی بپردازند. حال اگر شما نیز در دسته افرادی قرار دارید که هیچ‌گونه آشنایی با برندهای برتر سازنده شوفاژ ندارند، تا انتهای این مقاله کاربردی با ما همراه باشید.

منظور از بهترین شوفاژ و رادیاتور برقی کم مصرف چیست؟

 خرید بهترین شوفاژ و رادیاتور برقی در ایمالز

آن‌دسته از رادیاتورهای الکتریکی که علاوه‌بر گرمادهی ویژه، از میزان مصرف انرژی بسیار پایینی بهره می‌برند، در لیست بهترین شوفاژ و رادیاتور برقی کم مصرف جای می‌گیرند. در همین راستا، بسیاری از کاربران همواره این سؤال را مطرح می‌کنند که «میزان مصرف انرژی رادیاتورهای برقی چقدر است؟». در پاسخ به این سؤال، بایستی بگوییم که امکان تعیین عدد دقیقی برای میزان مصرف شوفاژهای الکتریکی وجود ندارد؛ اما رادیاتورهای دارای درجه گرید B و به‌خصوص A، بسیار کم مصرف محسوب می‌شوند.

پیش از خرید رادیاتور برقی یا همان خرید شوفاژ، توجه داشته باشید که هنگام قطعی برق، این تجهیزات قادر به فعالیت نخواهند بود. البته در حالت عادی، شوفاژهای الکتریکی با وصل‌شدن به جریان برق شهری روغن درونی خود را به گردش درمی‌آورند و با تولید حرارت کافی و سپس چرخش فن، گرمای مطلوبی را به انواع کاربری‌های مسکونی، اداری، رفاهی، تجاری و… ارائه می‌کنند. البته، در کنار مزایای گسترده این تجهیزات، توجه داشته باشید که با خرید بهترین شوفاژ و رادیاتور برقی نیز ممکن است گاهاً با محدودیت‌هایی برای دریافت گرمایش کافی روبه‌رو شوید.

آشنایی با برندهای تولیدکننده بهترین شوفاژ و رادیاتور برقی کم مصرف

قیمت بهترین شوفاژ و رادیاتور برقی در ایمالز

هنگام خرید و دریافت قیمت بهترین شوفاژ و رادیاتور برقی، نام تولیدکنندگان داخلی و خارجی متعددی به میان می‌آید. در همین رابطه، برخی از مطرح‌ترین سازندگان رادیاتورهای برقی کم مصرف در ایران و جهان عبارت‌اند از:

  1. دلونگی
  2. ایران رادیاتور
  3. فلر (Feller)
  4. بلک اند دکر
  5. مگامکس
  6. تک الکتریک
  7. میدیا (Midea)
  8. هیتما
  9. لورچ
  10. جی پاس
  11. هاردستون
  12. نوا.

در ادامه، به بررسی برخی از برندهای مذکور خواهیم پرداخت تا دید روشن‌تری نسبت‌به مبحث خرید شوفاژ برقی کم مصرف و محاسبه قیمت شوفاژ به‌دست بیاورید.

خرید شوفاژ برقی دلونگی

رادیاتورهای برقی کم مصرف برند دلونگی ایتالیا، همواره زبانزد عام و خاص هستند. در یک نگاه کلی، شوفاژهای تولیدشده توسط کمپانی دلونگی ایتالیا، به‌دلیل پارامترهای زیر محبوبیت ویژه‌ای در میان کاربران سراسر جهان دارند:

  • ظاهر بسیار زیبا و خاص رادیاتورهای برقی دلونگی
  • میزان مصرف انرژی بسیار پایین
  • ارائه مداوم تکنولوژی‌های نوین به بازار تجهیزات گرمایشی
  • تنوع گسترده مدل‌های قابل عرضه
  • امکان تنظیم دما
  • گرمادهی بسیار ویژه
  • مجهز به چرخ برای جابه‌جایی راحت‌تر
  • مجهز به سیستم کنترل ارتفاع و بیبی لاک
  • بهره‌گیری از روغن داخلی و تعداد پره‌های بیشتر برای افزایش راندمان حرارتی
  • تعبیه سیستم‌های ضدرسوب برای رادیاتورهای برقی دلونگی که از افزایش انرژی مصرفی آن‌ها جلوگیری می‌کند.

لازم به ذکر است که به‌دلیل تنوع بالای مدل‌های ساخته‌شده توسط کمپانی دلونگی و ارائه تجهیزات گرمایشی با رنگ‌های متنوع (برای هماهنگی با انواع دیزاین‌ها)، قیمت بهترین شوفاژ و رادیاتور برقی دلونگی (مدل‌های جدید و بسیار کم‌مصرف این برند)، گاهاً می‌تواند متقاضیان را شوکه کند!

خرید بهترین شوفاژ و رادیاتور برقی ایرانی با مگامکس

با خرید بهترین شوفاژ و رادیاتور برقی کم مصرف شرکت ایرانی مگامکس، کاربران می‌توانند از میزان مصرف انرژی خود به‌طور ویژه‌ای بکاهند؛ چراکه به‌لطف گرمایش بسیار سریع محیط، تعبیه زمان‌سنج ۲۴ ساعته، تعبیه ترموستات و البته وجود فیوزهای گرمایی، رادیاتورهای برقی تولیدی این مجموعه از مصرف انرژی پایینی بهره می‌برند. شوفاژهای جدید مگامکس همچنین دارای ویژگی‌های دیگری نظیر: سیستم سیم جمع‌کن، حوله خشک‌کن، قابلیت برنامه‌پذیری و… هستند.

رادیاتورهای برقی کم مصرف میدیا

علی‌رغم تجربه ۵۰ ساله شرکت چینی میدیا، ارائه محصولات گرمایشی دارای برچسب انرژی A، بهره‌گیری از انواع فناوری‌های نوین، استحکام بسیار زیاد و همچنین راندمان گرمادهی بالا، قیمت شوفاژ الکتریکی میدیا (در انواع مدل‌های ساختاری) بسیار اقتصادی محسوب می‌شود. به‌طور کلی، تعبیه سیستم قطع‌کن خودکار در تجهیزات تولیدی این شرکت به کاهش مصرف انرژی رادیاتورهای برقی میدیا کمک کرده است. همچنین، با قرارگیری سوئیچ ایمنی، ترموستات کارآمد و فن هیترهای قدرتمند در شوفاژهای الکتریکی میدیا، همواره شاهد افزایش سطح ایمنی و بازدهی در محصولات قابل عرضه توسط برند میدیا خواهیم بود.

خرید رادیاتور برقی هاردستون

قیمت رادیاتور برقی دلونگی در ایمالز

شرکت هاردستون همواره برای گرمابخشی به فضاهای دارای متراژ متنوع (از اتاق‌های کوچک گرفته تا سالن‌های بسیار بزرگ)، برنامه‌های قابل‌توجهی داشته است؛ زیرا شوفاژهای الکتریکی تولید‌شده توسط این شرکت در ابعاد و توان‌های عملکردی متفاوتی طراحی و عرضه می‌شوند.

مدل‌های مختلف رادیاتورهای برقی شرکت هاردستون، از مصرف انرژی بسیار پایینی بهره می‌برند؛ همچنین، بهترین شوفاژ و رادیاتور برقی کم مصرف هاردستون به‌لطف به‌کارگیری ترموستات‌های تنظیم‌پذیر، فناوری محافظ حرارت، سیستم سیم جمع‌کن، کابل برق ۱٫۵ متری، لایت‌های نشانگر و…، از ایمنی و راحتی قابل‌توجهی برخوردار هستند. لازم به ذکر است که رادیاتورهای الکتریکی تولیدشده توسط این مجموعه، دارای صلابت ظاهری ویژه‌ای نیز هستند.

قیمت رادیاتور برقی نوا

در کنار مصرف انرژی بسیار پایین شوفاژهای الکتریکی نوا، قیمت رادیاتور برقی این شرکت نیز (در انواع مدل‌های ساختاری مختلف) بسیار ویژه است. بهره‌گیری از پارامترهای متنوعی نظیر: ترموستات برنامه‌پذیر، فناوری ضدانجماد، چرخ‌های محرک، راندمان حرارتی بالا، توان گرمایشی ویژه، وزن مناسب و…، موجب شده است تا خرید رادیاتور برقی نوا به اولویت اول بسیاری از افراد تبدیل شود.

باتوجه‌به صدها مدل ارائه‌شده توسط این کمپانی، احتمالاً برای انتخاب بهترین شوفاژ و رادیاتور برقی کم مصرف نوا با سردرگمی‌هایی مواجه خواهید شد. البته، برای حل این معضل ذهنی، کاربران می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت‌های معتبر مقایسه قیمت، به بررسی پربازدیدترین و محبوب‌ترین محصولات شرکت نوا بپردازند.

دسترسی به لیست بهترین قیمت رادیاتور برقی در سایت‌های مقایسه قیمت

سایت‌های معتبر مقایسه قیمت، همواره ضمن معرفی برترین فروشندگان سراسر کشور، به درج مشخصات فنی و قیمت بهترین شوفاژ و رادیاتور برقی می‌پردازند. در همین راستا، پلتفرم «ایمالز» که به‌عنوان اولین و بزرگ‌ترین وب‌سایت مقایسه قیمت در ایران شناخته می‌شود، شرایط خرید بهترین شوفاژ و رادیاتور برقی کم مصرف را برای کلیه کاربران ایرانی فراهم آورده است. بایستی بدانید که ایمالز، یک فروشگاه اینترنتی به‌شمار نمی‌رود، بلکه در قالب یک جستجوگر اینترنتی کالا و بازاری برای دسترسی کاربران به فروشندگان معتبر سراسر کشور، به فعالیت می‌پردازد. در این پلتفرم کارآمد، در پی جستجوی هر نوع محصول، ارزان‌ترین قیمت کالای موردنظر و نام فروشنده آن، برای کاربران به نمایش در می‌آید.

رپورتاژ / ۳۴۴۷۸۷

source

توسط petese.ir